  • Data: 2010-08-09 13:42:48
    Temat: Re: wymiana tarcz sprzęgłowych w VT 1100...
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "moonraker" <m...@e...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:i3osib$2rr$...@i...gazeta.pl...
    > Dodatkowo nowe tarcze przed założeniem należy moczyć/nasączyć w oleju co
    > najmniej (i tu słyszałem różne wartości od godziny do doby).

    Moj znajomy mechanik mowi, ze godzinka wystarczy (nigdy nie slyszal, zeby
    klientowi nie pasowalo), ale sobie moczyl 2 doby;)

    > Ja zwykle wrzucam tarcze do oleju i zabieram się za rozbieranie moto i jak
    > przychodzi czas na zamontowanie nowych już są dostatecznie "wymoczone".

    Ja tak samo.

    Od siebie dodam:
    1) dobre klucze
    2) oleju spuszczac nie trzeba jesli tylko maszyna mocno pochyla sie na kosie
    (na 100% w Z750 i FZS 600 da rade, nie wiem jak u Ciebie)
    3) przydalby sie klucz dynamometryczny
    4) nie pomyl kolejnosci tarcz, bo mozesz sobie docisk rozwalic (jak ja u
    siebie zrobilem) przy probie uruchomienia sprzegla
    5) proponowalbym na poczatku poluzowac (calkowicie) linke sprzegla przy
    klamce

    I ogolnie to serwisowka by sie zdala, bo mozna o jakiejs drobniutenkiej
    rzeczy zapomniec;)

    --
    pzdr:
    Ivam