  • Data: 2010-03-19 16:06:26
    Temat: Re: wymiana oleju
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-03-19, Marek P. <m...@g...pl> wrote:

    > O 35,5 % w stosunku do tego co by przejecha? jak by? zmienia? olej :)

    Czyli przez cały okres użytkowania samochodu problem nie wystąpi...

    > Kolejny fachowiec. Nie wymiania oleju a trupa odsprzedaje jako ig?e. Pó 1/4 niej
    > fora s? pe?ne postów dlaczego samochód ... dymi, bierze olej itp.

    Myślisz, że jak się tego nie napisze to ludzie nie będą tak robić?

    > To ?e serwisy klepi? piecz?tki nie robi?c przegl?dow to wiem, ale ?eby
    > prywatny kierowca dla stówy zaoszczedzonej z oleju ryzykowa? 2500 lub wiecej
    > na remont to dla mnie nowo?ae.

    Ten kierowca co tę stówę zaoszczędzi to tych 2'5k nie wyda.

    > Zreszto druciarstwo i sk?pstwo nie zna granic.

    A to nie o mnie. (właśnie zapłaciłem mechanikowi jakąś 1/3 wartości
    samochodu)

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski