  • Data: 2010-03-19 15:02:42
    Temat: Re: wymiana oleju
    Od: "Marek P." <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > O ile szybsza? Zwłaszcza w kontekście nowego samochodu, typowych
    > przebiegów rzędu 20kkm rocznie, zmianie samochodu po pięciu-sześciu
    > latach i dobrego syntetycznego oleju.

    O 35,5 % w stosunku do tego co by przejechał jak byś zmieniał olej :)

    Kolejny fachowiec. Nie wymiania oleju a trupa odsprzedaje jako igłę. Później
    fora są pełne postów dlaczego samochód ... dymi, bierze olej itp.
    To że serwisy klepią pieczątki nie robiąc przeglądow to wiem, ale żeby
    prywatny kierowca dla stówy zaoszczędzonej z oleju ryzykował 2500 lub więcej
    na remont to dla mnie nowość. Zreszto druciarstwo i skąpstwo nie zna granic.