  • Data: 2009-05-29 14:40:53
    Temat: Re: wymiana klawiatury
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 29 May 2009 16:14:06 +0200, "Stefek" <a...@o...eu>
    wrote:

    >Nie do końca rozumiem :) Po co mi naklejki jak chodzi o klawiaturę o innej
    >sekwencji? Możesz mi to jaśniej powiedzieć?

    Po pierwsze - aby pisać po Polsku musisz w ustawieniach swojego
    systemu wybrać Polską klawiaturę. Znaczki naklejone na klawisze nie
    mają na to żadnego wpływu.

    Jak to zrobisz to albo się z czasem nauczysz, że tam gdzie masz
    nadrukowane ,,a'', masz ,,q'', zamiast ,,z'' masz ,,w'' itp., albo
    kupisz naklejki i ponaklejasz odpowiednie znaki na odpowiednie
    klawisze.

    --
    Grzegorz Krukowski