eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetwymiana dysku na gwarancji -laptop AsusRe: wymiana dysku na gwarancji -laptop Asus
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Michal AKA Miki" <j...@...onetu.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: wymiana dysku na gwarancji -laptop Asus
    Date: Wed, 19 Aug 2009 00:41:40 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 34
    Message-ID: <h6fan8$1jv$1@inews.gazeta.pl>
    References: <5...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: mjelinski.tsi.tychy.pl
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1250635304 1663 83.142.120.170 (18 Aug 2009 22:41:44 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 18 Aug 2009 22:41:44 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5512
    X-Priority: 3
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-User: michalakamiki
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1156840
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Maxi" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:5f67.00000077.4a84c9e3@newsgate.onet.pl...
    >
    > Czy takie działanie Asusa jest standardowe? DELL czyni tak samo?
    > Spodziewałem się
    > 2-3 letniej gwarancji na dysk. Dobranoc :)

    To dzialanie jest najzupelniej standardowe - tak ma rowniez m.in DELL, HP i
    IBM
    Wyprobowalem te 3 firmy - serwery, pecety i laptopy.
    Tak czy siak - kluczowym jest, czy klientem jest firma, czy osoba prywatna.

    Nie jest to do konca prawda, ze dostaniesz czesc z odzysku - ty dajesz do
    serwisu, serwis daje do producenta. Producent moze zrobic regeneracje, ale
    taki dysk po regeneracji ma swoja osobna naklejke, z ktorej jasno wynika, ze
    jest po regeneracji przez producenta, czyli "trzyma wysokie standardy"
    nowego produktu.

    Watpie, zeby dali jakiegos odrzuta, co komus innemu nie dzialal - musialbys
    miec pecha w tym zakresie.
    Zasadniczo serwis dostaje kase od producenta laptopow za kazda naprawe, wiec
    jesli to jest gwarancja producenta, to dosc logicznym jest stwierdzenie, ze
    lepiej uklonic sie w strone klienta (i wymienic mu dysk na inny, testowany
    przez producenta) niz naprawiac tego typu usterke we wlasnym zakresie. Co
    nie znaczy, ze ludzie nie potrafia kombinowac na wlasna reke - ale zazwyczaj
    jest to nieuczciwosc pracownika serwisu, a nie firmy serwisujacej laptopa.

    Tak czy siak - kazdy produkt powinien miec date jego wytworzenia - sprawdz,
    jaka jest data produkcji twojego dysku twardego.

    Pozdrawiam
    Michal


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: