-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: "Michal AKA Miki" <j...@...onetu.pl>
Newsgroups: pl.comp.pecet
Subject: Re: wymiana dysku na gwarancji -laptop Asus
Date: Wed, 19 Aug 2009 00:41:40 +0200
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 34
Message-ID: <h6fan8$1jv$1@inews.gazeta.pl>
References: <5...@n...onet.pl>
NNTP-Posting-Host: mjelinski.tsi.tychy.pl
X-Trace: inews.gazeta.pl 1250635304 1663 83.142.120.170 (18 Aug 2009 22:41:44 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 18 Aug 2009 22:41:44 +0000 (UTC)
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5512
X-Priority: 3
X-RFC2646: Format=Flowed; Original
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
X-User: michalakamiki
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1156840
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Maxi" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
news:5f67.00000077.4a84c9e3@newsgate.onet.pl...
>
> Czy takie działanie Asusa jest standardowe? DELL czyni tak samo?
> Spodziewałem się
> 2-3 letniej gwarancji na dysk. Dobranoc :)
To dzialanie jest najzupelniej standardowe - tak ma rowniez m.in DELL, HP i
IBM
Wyprobowalem te 3 firmy - serwery, pecety i laptopy.
Tak czy siak - kluczowym jest, czy klientem jest firma, czy osoba prywatna.
Nie jest to do konca prawda, ze dostaniesz czesc z odzysku - ty dajesz do
serwisu, serwis daje do producenta. Producent moze zrobic regeneracje, ale
taki dysk po regeneracji ma swoja osobna naklejke, z ktorej jasno wynika, ze
jest po regeneracji przez producenta, czyli "trzyma wysokie standardy"
nowego produktu.
Watpie, zeby dali jakiegos odrzuta, co komus innemu nie dzialal - musialbys
miec pecha w tym zakresie.
Zasadniczo serwis dostaje kase od producenta laptopow za kazda naprawe, wiec
jesli to jest gwarancja producenta, to dosc logicznym jest stwierdzenie, ze
lepiej uklonic sie w strone klienta (i wymienic mu dysk na inny, testowany
przez producenta) niz naprawiac tego typu usterke we wlasnym zakresie. Co
nie znaczy, ze ludzie nie potrafia kombinowac na wlasna reke - ale zazwyczaj
jest to nieuczciwosc pracownika serwisu, a nie firmy serwisujacej laptopa.
Tak czy siak - kazdy produkt powinien miec date jego wytworzenia - sprawdz,
jaka jest data produkcji twojego dysku twardego.
Pozdrawiam
Michal
Następne wpisy z tego wątku
- 18.08.09 22:48 Konrad Kosmowski
- 19.08.09 20:54 Adax
- 20.08.09 16:04 tg
Najnowsze wątki z tej grupy
- Wyjścia video kart graficznych (NVIDIA)
- Tani laptop z Carrefoura
- Skanowanie: Canon MG2550S vs HP OfficeJet 6950
- Urządzenie 2 w 1 - discman i zewnętrzny napęd CD/DVD
- Responsywność
- Ciekawostka
- jak ściemnić laptop
- Laptop 7" mocniejszy niż eeepc
- Funbox 3.0 zakres adresów DHCP
- Re: Funbox 3.0 zakres adresów DHCP
- Miernik szybkości netu
- Wymiana SIM Aero2
- Restart PC-ta
- Sila sygnalu routera
- Wiewiórki, szczury i myszy...
Najnowsze wątki
- 2024-06-29 eSIM, praktyczne doświadczenia z różnymi operatorami?
- 2024-06-30 1250 euro za rezygnacje z posiadania samochodu
- 2024-06-29 poszedł na czerwonym i uderzył w motur
- 2024-06-29 Tesla to wóz dla mnie
- 2024-06-30 Podstawa bezpiecznikowa jako rozłącznik DC
- 2024-06-29 Napięcie akumulatora wyłączające UPS / jakie nowe akumulatory do UPS?
- 2024-06-30 Basen i chłodzenie w w wentylacji mechanicznej
- 2024-06-29 na chuj mieć dom?
- 2024-06-29 Marki => ERP Implementer <=
- 2024-06-29 Warszawa => SQL Database Developer <=
- 2024-06-29 Poznań => Senior PHP Developer (Symfony) <=
- 2024-06-29 Warszawa => Senior Cloud DevOps Engineer (Azure) <=
- 2024-06-29 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-06-29 Ulm => IT Network Engineer <=
- 2024-06-29 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=