-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: "Michal AKA Miki" <j...@...onetu.pl>
Newsgroups: pl.comp.pecet
Subject: Re: wymiana dysku na gwarancji -laptop Asus
Date: Wed, 19 Aug 2009 00:41:40 +0200
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 34
Message-ID: <h6fan8$1jv$1@inews.gazeta.pl>
References: <5...@n...onet.pl>
NNTP-Posting-Host: mjelinski.tsi.tychy.pl
X-Trace: inews.gazeta.pl 1250635304 1663 83.142.120.170 (18 Aug 2009 22:41:44 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 18 Aug 2009 22:41:44 +0000 (UTC)
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5512
X-Priority: 3
X-RFC2646: Format=Flowed; Original
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
X-User: michalakamiki
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1156840
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Maxi" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
news:5f67.00000077.4a84c9e3@newsgate.onet.pl...
>
> Czy takie działanie Asusa jest standardowe? DELL czyni tak samo?
> Spodziewałem się
> 2-3 letniej gwarancji na dysk. Dobranoc :)
To dzialanie jest najzupelniej standardowe - tak ma rowniez m.in DELL, HP i
IBM
Wyprobowalem te 3 firmy - serwery, pecety i laptopy.
Tak czy siak - kluczowym jest, czy klientem jest firma, czy osoba prywatna.
Nie jest to do konca prawda, ze dostaniesz czesc z odzysku - ty dajesz do
serwisu, serwis daje do producenta. Producent moze zrobic regeneracje, ale
taki dysk po regeneracji ma swoja osobna naklejke, z ktorej jasno wynika, ze
jest po regeneracji przez producenta, czyli "trzyma wysokie standardy"
nowego produktu.
Watpie, zeby dali jakiegos odrzuta, co komus innemu nie dzialal - musialbys
miec pecha w tym zakresie.
Zasadniczo serwis dostaje kase od producenta laptopow za kazda naprawe, wiec
jesli to jest gwarancja producenta, to dosc logicznym jest stwierdzenie, ze
lepiej uklonic sie w strone klienta (i wymienic mu dysk na inny, testowany
przez producenta) niz naprawiac tego typu usterke we wlasnym zakresie. Co
nie znaczy, ze ludzie nie potrafia kombinowac na wlasna reke - ale zazwyczaj
jest to nieuczciwosc pracownika serwisu, a nie firmy serwisujacej laptopa.
Tak czy siak - kazdy produkt powinien miec date jego wytworzenia - sprawdz,
jaka jest data produkcji twojego dysku twardego.
Pozdrawiam
Michal
Następne wpisy z tego wątku
- 18.08.09 22:48 Konrad Kosmowski
- 19.08.09 20:54 Adax
- 20.08.09 16:04 tg
Najnowsze wątki z tej grupy
- drukarka potrzebna
- Rok 1973
- CFM (airflow) AMD Wraitha
- 16. Raport Totaliztyczny: Sprzedawanie zaszyfrowanych filmów na płytach Blu-Ray bez kluczy deszyfrujących
- 15. Raport Totaliztyczny: Średniowiecze Po,Zniszczeniu AmigaOS i Plan9
- USB3.x->HDMI/DP ze sterownikami w win11
- Dell ubija / przemianowuje swoje flagowe linie laptopów
- Ten adapter nie obsłuży dysków HDD PATA 2.5 cala - producent kłamie czy ja jestem głupi ?
- Przedłużacz USB-C działa w połowie
- Fujitsu LIFEBOOK E746
- Alternatywny nośnik do monitoringu zamiast HDD?
- Pendrive, ale dysk
- Dyski HDD SATA 2,5'' >2TB
- Funbox 10 - Czy miał już ktoś styczność z tym sagemowym sprzętem?
- Konwersja dysku z MBR na GPT
Najnowsze wątki
- 2025-02-04 ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- 2025-02-05 Warszawa => IT Recruiter <=
- 2025-02-05 Ostrów Wielkopolski => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-02-05 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-02-05 Warszawa => IT Business Analyst <=
- 2025-02-05 Warszawa => Specjalista DevOps <=
- 2025-02-05 Łódź => NodeJS Developer <=
- 2025-02-05 Warszawa => QA Engineer (Quality Assurance) <=
- 2025-02-05 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2025-02-05 Warszawa => QA Engineer <=
- 2025-02-05 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2025-02-05 Re: UK: Michał K. dalej czeka na rozprawę ekstradycyjną w areszcie [bo nie (jeszcze?) zebrał kaucji]
- 2025-02-04 podpisywanie umów z datą wsteczną
- 2025-02-04 Radio internetowe do starego Androida
- 2025-02-04 "ogrodowa linia napowietrzna"