  • 1. Data: 2011-02-04 21:35:27
    Temat: wymiana akumulator
    Od: mk <h...@p...onet.pl>

    Witam
    Sorki za pytanie jesli sie komus wyda glupie. Nie znam sie na tym wiec
    pytam. Mam astre G. Kupilem niedawno i chce w niej wymienic akumulator.
    Mam ze starego auta i chce podmienic. Czy mozna to normalnie zrobic
    znaczy odpiac stary i podpiac nowy?Nie poprzestawia sie cos z komputerem
    czy jakas elektronika?

  • 2. Data: 2011-02-04 23:00:00
    Temat: Re: wymiana akumulator
    Od: "Michal Gut" <m...@w...pl>

    dopoki nie popieprzysz biegunów to nic sie nie stanie:)
    sprawdz czy czarny do minusa a czerwony do plusa i czesc:)
    sa akumulatory z prawym plusem i lewym plusem - dlatego sprwdz

  • 3. Data: 2011-02-04 23:15:13
    Od: mk <h...@p...onet.pl>

    Michal Gut wrote:
    > dopoki nie popieprzysz biegunów to nic sie nie stanie:)
    > sprawdz czy czarny do minusa a czerwony do plusa i czesc:)
    > sa akumulatory z prawym plusem i lewym plusem - dlatego sprwdz
    A ok sprawdze.Czyli moge spokojnie podmienic.

    Dzieki

  • 4. Data: 2011-02-04 23:15:43
    Od: mk <h...@p...onet.pl>

    Michal Gut wrote:
    > dopoki nie popieprzysz biegunów to nic sie nie stanie:)
    > sprawdz czy czarny do minusa a czerwony do plusa i czesc:)
    > sa akumulatory z prawym plusem i lewym plusem - dlatego sprwdz
    A ok sprawdze. Czyli mozna spokojnie podmieniac.

    Dzieki

  • 5. Data: 2011-02-04 23:42:58
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-02-04 21:35, mk pisze:
> [...]
    > Mam ze starego auta i chce podmienic. Czy mozna to normalnie zrobic
    > znaczy odpiac stary i podpiac nowy?Nie poprzestawia sie cos z komputerem

    Jeżeli radio ma kod zabezpieczający, to będziesz musiał go podać po
    podłączeniu nowego akumulatora.

    Skasują się też dane adaptacyjne silnika - instrukcja zazwyczaj zaleca
    po takiej operacji uruchomić silnik i zaczekać na wolnych obrotach aż
    się nagrzeje do temperatury pracy.
    Bez tego może Ci więcej palić do czasu kiedy się wszystko nie poustawia
    jak powinno.

  • 6. Data: 2011-02-05 10:58:55
    Od: "Konrad" <r...@w...pl>

> [...]
    > nagrzeje do temperatury pracy.
    > Bez tego może Ci więcej palić do czasu kiedy się wszystko nie poustawia

    Wczoraj z kolega wymienialismy u niego w ibizie 2003 aku (pomkilku dniach
    postoju na zepsutym), niestety po podpieciu nowego immobilizer nie chciał
    sie rozbroić..silnik łapał na ułamek sek i od razu gasł... ma ktos pomysł co
    sie popsuło ?

  • 7. Data: 2011-02-05 17:39:33
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2011-02-04 23:42, Tomasz Pyra pisze:

> [...]
    > się nagrzeje do temperatury pracy.
    > Bez tego może Ci więcej palić do czasu kiedy się wszystko nie poustawia

    To mity Tomek.

  • 8. Data: 2011-02-05 17:47:26
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 05 Feb 2011 17:39:33 +0100, Filip KK wrote:

    >To mity Tomek.

    Rzekomo prawda odnosnie poloneza w ktorejs wersji.

    Co by mialo to robic w nowszych silnikach z sonda lambda to tez jestem
    ciekaw.

    J.

  • 9. Data: 2011-02-05 18:24:34
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2011-02-05 17:47, J.F. pisze:

    > Rzekomo prawda odnosnie poloneza w ktorejs wersji.
    >
    > Co by mialo to robic w nowszych silnikach z sonda lambda to tez jestem
    > ciekaw.

    Gówno prawda. Odłączając aku nie resetujesz żadnych map.

  • 10. Data: 2011-02-05 18:53:40
    Od: "kamtzu" <...@...pl>

    Uzytkownik "mk" <h...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > Mam ze starego auta i chce podmienic. Czy mozna to normalnie zrobic znaczy
    > odpiac stary i podpiac nowy?Nie poprzestawia sie cos z komputerem czy

    Zajrzyj do instrukcji obslugi alarmu bo moze zaczac wyc. Przygotuj kluczyk
    do syreny jesli masz.