eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodywymiana akumulatorRe: wymiana akumulator
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.nask.pl!
    news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder2.cambriumusenet.nl!feed.tweaknews.nl!209
    .197.12.246.MISMATCH!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostr
    ada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostra
    da.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Sat, 05 Feb 2011 20:25:59 +0100
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101207
    Thunderbird/3.1.7
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: wymiana akumulator
    References: <iihnuf$729$1@news.onet.pl> <4d4c80f3$0$2506$65785112@news.neostrada.pl>
    <iijumg$pi7$1@news.net.icm.edu.pl>
    <1...@4...com>
    <iik1at$pi7$2@news.net.icm.edu.pl>
    In-Reply-To: <iik1at$pi7$2@news.net.icm.edu.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 33
    Message-ID: <4d4da448$0$2494$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.25.40.70
    X-Trace: 1296933960 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2494 83.25.40.70:5775
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2347998
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-02-05 18:24, Filip KK pisze:
    > W dniu 2011-02-05 17:47, J.F. pisze:
    >> On Sat, 05 Feb 2011 17:39:33 +0100, Filip KK wrote:
    >>> W dniu 2011-02-04 23:42, Tomasz Pyra pisze:
    >>>> Skasują się też dane adaptacyjne silnika - instrukcja zazwyczaj zaleca
    >>>> po takiej operacji uruchomić silnik i zaczekać na wolnych obrotach aż
    >>>> się nagrzeje do temperatury pracy.
    >>>> Bez tego może Ci więcej palić do czasu kiedy się wszystko nie poustawia
    >>>> jak powinno.
    >>>
    >>> To mity Tomek.
    >>
    >> Rzekomo prawda odnosnie poloneza w ktorejs wersji.
    >>
    >> Co by mialo to robic w nowszych silnikach z sonda lambda to tez jestem
    >> ciekaw.
    >>
    > Gówno prawda. Odłączając aku nie resetujesz żadnych map.

    Nie mapy, tylko parametry adaptacji.
    W zależności od stopnia skomplikowania ECU może być tego całkiem dużo.

    Komputer z Punto I trzymał współczynnik korekcji pomiędzy sterowaniem w
    pętli otwartej i zamkniętej. Referencyjne było sterowanie w pętli
    zamkniętej.

    Pewnie prędzej czy później on sobie te parametry poustawia, ale właśnie
    w przypadku tego komputera było widać doskonale że warto zrobić tą
    procedurę (przewidzianą w instrukcji serwisowej), bo jak samochodem po
    resecie od razu zaczęło się jechać to wyraźnie było czuć kiedy
    przełączał się między pętlą zamkniętą a otwartą.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: