  • 1. Data: 2013-03-30 19:56:57
    Temat: wyłączający się monitor LCD
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    zapytał bym na elektrodzie, ale mnie zbanowali,
    co może być powodem, że monitor LG L192WS po chwili od włączenia sam się
    wyłącza, różnie raz po 5 minutach innym razem po 10 sekundch,
    ogólnie to wyświetla obraz tylko się wyłącza...

  • 2. Data: 2013-03-30 21:15:10
    Temat: Re: wyłączający się monitor LCD
    Od: Irokez <n...@w...pl>

> [...]
    > się wyłącza, różnie raz po 5 minutach innym razem po 10 sekundch,
    > ogólnie to wyświetla obraz tylko się wyłącza...

    W sumie to... cokolwiek.
    I nie że złośliwie. Po prostu może być zasilacz, przetwornica,
    świetlówki lub sama elektronika sterująca.

    --
    Irokez

  • 3. Data: 2013-03-30 21:17:25
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    tusk mi zrobił przysługę i przysłał uszkodzony monitor... dziękuję tusk...

  • 4. Data: 2013-03-30 21:17:54
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > W sumie to... cokolwiek.

    czyli w sumie nie mając nic na podmianę nie mam szans go dopalić?

  • 5. Data: 2013-03-30 21:19:58
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    jeśli świetlówki to te dwużyłowe kable, to najpierw odłączyłem górne i
    odpaliłem, później dolne i odpaliłem, a później obie też odpaliłem...
    wyłącza się, nie rozumiem tylko tego dlaczego po odłączeniu wszystkich
    kabelków ekran świecił normalnie...

  • 6. Data: 2013-03-30 21:22:43
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    a swoją drogą co za poj... zaprojektował podstawkę do tego monitora... żeby
    ją zdjąć trzeba dwie osoby i 4 śrubokręty... a może on zadbał o poziom PO
    zatrudnienia...

  • 7. Data: 2013-03-30 21:50:44
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > tusk mi zrobił przysługę i przysłał uszkodzony monitor... dziękuję tusk...

    napisz do prezesa po nowy.

  • 8. Data: 2013-03-30 22:06:59
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    sundayman napisał:

    > napisz do prezesa po nowy.

    Ale to chyba po iPada. Od razu z Technicznym w środku.

    --
    Jarek

  • 9. Data: 2013-04-01 11:39:04
    Od: "TT" <T...@t...org>

    Użytkownik "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:kj7h8n$dfs$1@node2.news.atman.pl...
    > tusk mi zrobił przysługę i przysłał uszkodzony monitor... dziękuję tusk...

    Jesteś głupszy niż encyklopedia przewiduje. Typowy produkt indoktrynacji
    pozanauczycielskiej w szkole.

  • 10. Data: 2013-04-01 11:48:04
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    tusk i gronkiewicz wraz z romanem "ostro" eliminiują takich jak ja...
    zauważyłeś inteligencie?