  • 21. Data: 2017-09-28 21:32:08
    Temat: Re: wylaczajace sie UPS
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2017-09-28 o 16:20, elmer radi radisson pisze:

    > To wiem i rozumiem, ale J.F. niejako sugeruje, ze UPS z jakiegos
    > nierozumialego powodu ma prawo sie wylaczyc przy niesprawnej baterii,
    Powód jest prosty, ups-y np apc testują baterię np przy każdym załączeniu
    lub co jakiś czas, jeżeli testu nie przejdzie zapala czerwoną lub żółtą
    diodę,
    jak ktoś to przegapił, to sam sobie winien.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 22. Data: 2017-09-28 21:34:22
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2017-09-27 o 14:56, elmer radi radisson pisze:
    > Juz po raz... wiecej niz drugi ;) spotykam sie z sytuacja, ze UPS, w
    > ktorym umarla bateria, potrafi sie samoczynnie wylaczyc, oczywiscie
    > gaszac odbiory wraz z podlaczonymi urzadzeniami. Kojarze bodaj 3 takie
    > przypadki roznych egzemplarzy i roznych producentow - Eaton,Fideltronik.
    Zmień na APC a te co masz rozdaj wrogom.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 23. Data: 2017-10-02 15:46:42
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2017-09-28 21:32, Janusz wrote:

> [...]
    > diodę,
    > jak ktoś to przegapił, to sam sobie winien.

    Ale nie mowa o tescie, tylko wylaczaniu sie urzadzenia teoretycznie
    bez powodu, przy aktywnym zasilaniu 230V..

    --

    memento lorem ipsum

  • 24. Data: 2017-10-02 15:54:44
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    Dzieki wszystkim za odpowiedzi. Na chwile obecna przyjmuje wytlumaczenie
    ze przyczyna mogla byc proba przejscia na zasilanie bateryjne np. przy
    pomniejszym skoku napiecia w sieci.

    Natomiast dodam maly update z obserwacji ktora poczynil kolega:
    Eaton wylaczyl sie w okolicznosciach jak opisane. Nie dal sie juz
    wlaczyc mimo naciskania przycisku, swiecil sie oczywiscie wykrzyknik
    od baterii. UPS ruszyl po wyjeciu baterii - nawet bez zalozenia nowej -
    uaktywniajac oczywiscie bypass.

    Czyli raczej jest cos na rzeczy ze mozliwe sa z jakiegos powodu tak
    skrajne sytuacje.

    --

    memento lorem ipsum

  • 25. Data: 2017-10-02 17:17:13
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2017-10-02 o 15:46, elmer radi radisson pisze:

    > Ale nie mowa o tescie, tylko wylaczaniu sie urzadzenia teoretycznie
    > bez powodu, przy aktywnym zasilaniu 230V..
    Nie bez powodu, albo był zaznik albo może akurat test robił i aku nie
    wytrzymały obciążenia,
    ups mógł się nie zdążyć przełączyć się na sieć.

    --
    Pozdr
    Janusz