  • Data: 2003-02-09 15:17:59
    Temat: Re: wykrakalem?
    Od: Jan Madry <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 8 Feb 2003 22:07:05 +0000 (UTC), Maciek Uhlig <m...@u...edu.pl>
    wrote:

    >Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl> wrote in

    >oczywiscie nie jestem prawnikiem, i dlatego to co napisze, moze byc zupelna
    >bzdura, ale:
    >
    >- jesli szatniarz oglosi, ze nie ponosi odpowiedzialnosci za ubranie, to nie
    >jest to zgodne z prawem, i gdy ubranie zostanie w szatni okradzione, jednak
    >odpowiedzialnosc ponosi
    >
    >- jezeli wydawca napisze, ze nie mozna kopiowac wiadomosci, ktore
    >zamieszcza, to nie jest to zgodne z prawem, poniewaz prawo zezwala na
    >kopiowanie krotkich wiadomosci

    Powiedzial co wiedzial - ale logiki w tym nie ma zadnej.
    TPSA a ogolnie Swiatowy Internet nie moze ponosic odpowiedzialnosci
    za to jest przenoszone przez lacza TPSA lub ogolnie Swiatowego Internetu.
    Nigdy tez nie nalezy oskarzac producenta dyskietek o to ze na jego
    dyskietce do Naszego komputera trafil wirus.
    To samo dotyczy gazet - poza oczywistymi wyjatkami w postaci ogloszenia :
    Jadwiga Kowalska miasto ulica to stara .....
    W gazecie ktos ogloszenia przeglada - w WP sa umieszczane automatycznie
    bez kontroli czlowieka - takie medium i trzeba o tym pamietac.
    Przyklad szatniarza pasuje tu jak .... do .....
    Przyklad pani Prezes (osobiscie jej nie cenie za brak ...) pokazuje co
    sie dzieje jak rozumu nie starcza a zagraja emocje.
    Anglosasi - ktorzy stworzyli najlepszy system prawny
    i sa genetycznie racjonalni maja takie powiedzenie :
    nie zabija sie poslanca (tu WP) ktory przynosi zle wiesci.
    Nie mowimy tu o znajomosci prawa tylko o logice.
    A z logiki wynika prawo mowiace ze WP nie moze ponosic
    odpowiedzialnosci - bo inaczej bedziemy zaskarzac domy na
    ktorych ktos nabazgral - Kowalski (JA) to swinia i zlodziej.