eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikawyjście z karty MDA (PC) - jak wyświetlić na czymkolwiek obecnym? › Re: wyjście z karty MDA (PC) - jak wyświetlić na czymkolwiek obecnym?
  • Data: 2016-05-22 16:51:50
    Temat: Re: wyjście z karty MDA (PC) - jak wyświetlić na czymkolwiek obecnym?
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:514534047.20160521190009@pik-net.pl.invalid...

    IBM_EGA_card.jpg

    > Ale miała tylko 640 a nie 720 punktów.

    Problem jakiś? Y też miała 350, a to, że X zamiast 720 będzie 640, raczej
    zbytnio częstotliwości odchylania chyba nie zmieni (chyba, że obie
    naraz...)? Po prostu kropki rzadziej będą... Wykorzystałem takie "zjawisko"
    w zwykłym 15-calaku VGA kinolowym monitorze, który ma Y 1024... Dał się
    popędzić z Y 1080 (ale z 1200 już nie) i nawet zbytnio nie płakał, a
    zagęszczenia kropek z 1280 do 1920 nawet nie zauważył. Tylko obraz był taki
    anamorficzny, ale to szczegół, przeżyję.
    Pamiętam, że do kontroli zegarynki miałem w pracy starego 386, z kartą i
    monitorem EGA. Którą dało się popędzić jako Hercules. Nawet karta i monitor
    wydawały się być zadowolone z tego trybu, jedynie co, to ciut panoramicznie
    to wyświetlały. Ale absolutnie stabilnie i wyraźnie.

    --
    Wyindywidualizowaliśmy się
    z rozentuzjazmowanego tłumu