eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikawyjście z karty MDA (PC) - jak wyświetlić na czymkolwiek obecnym? › Re: wyjście z karty MDA (PC) - jak wyświetlić na czymkolwiek obecnym?
  • Data: 2016-05-23 14:46:13
    Temat: Re: wyjście z karty MDA (PC) - jak wyświetlić na czymkolwiek obecnym?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:s...@f...lasek.waw.p
    l...
    Pan J.F. napisał:

    >Niepewność jest najbardziej pożądanym elementem takich zabaw!

    Mozna tez od razu postarac sie zrobic lepiej :-)

    >Potrzebne jest jeszcze dostrojenie przesunięcia, by trafiać we
    >właściwe miejsce piksela.

    Ja sie boje, ze przy drobnej niestabilnosci, moze to trafianie plywac
    bardzo.

    >Ich na pewno nie ma -- i stąd potrzeba zabawy. Oczywiście w czasie
    >testów przydatne będzie zapełnienie strony znakiem, który jest
    >szachownicą pikseli. Jest taki w zestawie IBM.

    Ja bym jednak pomyslal o takim PLL, ktore potrafi sie dostroic do
    typowej tresci, czyli z rzadka jakas literka.

    Hm, a moze i masz racje, ze lepiej do odchylania, skoro tych literek
    moze wcale nie byc ... a moze jedno i drugie ?

    J.