eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikawyjście z karty MDA (PC) - jak wyświetlić na czymkolwiek obecnym? › Re: wyjście z karty MDA (PC) - jak wyświetlić na czymkolwiek obecnym?
  • Data: 2016-05-19 11:58:26
    Temat: Re: wyjście z karty MDA (PC) - jak wyświetlić na czymkolwiek obecnym?
    Od: "Andrzej W." <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-05-19 o 10:57, Mateusz Viste pisze:
    > Jestem tego świadom. Jednak z braku wiedzy kurczowo trzymam się nadziei
    > że RPi może wszystko. Ja prosty programista, więc chwytam się tego co mi
    > znajome - bit banging na wszelakich portach wielokrotnie już
    > praktykowałem (ale przy dużo mniejszych częstotliwościach), a
    > alternatywnych pomysłów nie mam... Stąd post na tą grupę, licząc że ktoś
    > coś podpowie, niestety wątek uległ pewnej degeneracji w stronę "ale to
    > były czasy". Tak to bywa w usenecie :)
    > ostatecznie kilka propozycji padło, wszystkie jednak sprowadzają się do
> [...]

    Znajdź procesor działający na jakiś 50-60 MHz z dobrym elastycznym
    układem zegara i na podstawie impulsów synchronizacji odtwórz zegar
    pikseli i dzięki temu czytaj wejście "tylko" na 12 MHz.
    Albo czytaj wejście kilkoma "powolnymi" rejestrami przesuwającymi
    sterowanymi z pewnym przesunięciem czasowym. Cztery rejestry na 12MHz
    dają efektywną "częstotliwość próbkowania" 48 MHz.

    Poszukaj jakiego rozwiązania z programowalną logiką, może coś od
    Lattice, a może Maximator lub PSoC z Cypressa?
    Te ostatnie są prawie za darmo:
    http://pl.farnell.com/cypress-semiconductor/cy8ckit-
    059/dev-brd-cy8c5888lti-psoc-5-prototyping/dp/247601
    0

    A to ma chyba VGA i HDMI
    https://kamami.pl/zestawy-uruchomieniowe/561438-zest
    aw-maximator-maximator-expander-kamami-usb-blaster.h
    tml

    --
    AWa.