    From: "Marek Iwanejko" <m...@h...tpi.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: wyjscie tepsy na swiat... ? opentransit byl i sie zmyl? ;]
    Date: Mon, 28 Jul 2003 12:24:12 +0000 (UTC)

    Zbigniew Sikora <z...@h...net.pl> wrote:
    > Użytkownik "Marek Iwanejko" <m...@h...tpi.pl> napisał w wiadomości

    > Ależ to jest problem. Jak za starych, dobrych, przedmoderacyjnych czasów
    > :-))) Tylko listingów brakuje...
    > A poważnie - z wątku wynika, że Telia daje ciut większe opóźnienia niż
    > Opentransit, co niektórym przeszkadza. Ale skoro piszesz, że ruch jest
    > dobrze zbalansowany to chyba już nie ma o czym mówić :-)

    Być może jest o te 5 ms większe, choć z tego co ja obserwuję
    to czasami na tym a czasem na tamtym ciut więcej.
    A piszę prywatnie, że IMO jest dobrze zbalansowany, bo to widać...
    ..zero magii czy tajnych informacji:
    1. Było ogłoszenie
    t.tpsa.pl>
    2. Że jest balansowane można sobie samemu z narzędzi [1] wywnioskować.
    3. Nie ma symtomów, że te łącza są przeciążone
    (wystarczy dobra interpretacja wyników narzędzi [1])

    [1] mtr, tracepath, looking-glass...

    > Jak najbardziej. W końcu mamy sezon ogórkowy ;-)

    Kto ma ten ma ;-)

    pozdr,
    m.