  • Data: 2014-02-09 00:25:18
    Temat: Re: wyjebka [długie]
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-02-09 00:02, jerzu pisze:

    > Ooops, przepraszam. "nie" mi się zjadło. Faktycznie, masz rację.

    Proszę. Tylko dziwnym trafem to nie pierwszy raz kiedy się mnie
    czepiasz bezpodstawnie. Może mniej emocji, a więcej merytoryki?
    Parę dni temu pisałeś, że 100% Polaków kombinuje i przypierniczyłeś
    się do ironicznego stwierdzenia, że masz rację i masz w tym
    doświadczenie. Skoro piszesz 100% to jednak jesteś promilem
    z całości. Ja byłem jednak innego zdania. Podobnie 'przeoczyłeś'
    moją opinię, że likwidacja punktów w proponowanym postępowaniu
    administracyjnym nie ma mojej akceptacji. Teraz Ci się zniknęło
    "nie". No, ale historia Twoich pomyłek jest dłuższa, a ja jakoś
    niekoniecznie lubię, jak ktoś próbuje sobie moją osobą
    "mordę wycierać".

    > Ale o
    > kosztach to nie ja zacząłem, bardzo mi przykro :)

    W dyskusji ze mną - owszem, Ty. Ja pisałem o podatkach, a jak chcesz
    doprecyzowania co Shrek miał na myśli, pisząc "masz możliwość
    odliczenia iluśtam procent kosztów (dyskusyjne ile)", to zwróć się
    do niego.