  • Data: 2010-04-24 21:42:02
    Temat: Re: wyjazd do Hiszpanii
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "RadekNet" <r...@r...com> napisał w wiadomości
    news:hquqg4$uai$1@news.onet.pl...
    > Dla tego sie nie upieram, ze kazdy i za kazdym razem. Jak jedzisz wiecej
    > to znasz swoje mozliwosci, a zakladajac, ze jestes myslacy to wiesz kiedy
    > sie zatrzymac - raz to bedzie po 5 godzinach a raz po 24. Z w/w przyczyn
    > nie podoba mi sie nazywanie takich co jada te 24h debilami.

    Za młodych lat zdarzało mi sie jeździć (głównie po Polsce) po 700-800
    kilometrów, co najczęściej oznaczało spędzenie 10-14 godzin za kółkiem.
    Maratony Wrocław - Rzeszów - Suwałki - Wrocław też zaliczałem (czterodniówka
    ;-) Co 4 godziny półgodzinna przerwa na jedzenie, papierosa itd. a potem
    dalej. Teraz robię trasy po 360-450 km za jednym zamachem, czasem z przerwą
    i zacząłem się zastanawiać, jak wczesniej dawałem radę tak przez 4 godziny
    bez przerwy - a potem znów 4 - właściwie bez większego zmęczenia. A
    wieczorem impreza (nie upijam się z zasady, ale jedna dwa piwka zawsze
    były). Każdy ma jakąś swoją granicę, podstawa to ją poznać i uszanować.
    Zależy ona od wieku, "wytrenowania" za kółkiem i auta, bo gdy jazda jest
    frajdą, to nikt nie patrzy na godziny. Bardzo lubię jeździć, ba, uwielbiam
    jeździć, ale ze względu na wiek już nie jeżdżę tak, jak dwadzieścia lat
    temu. Samego siebie nie warto oszukiwać, zresztą innych też nie ;-)

    --
    Yogi(n)