  • Data: 2010-04-26 10:20:41
    Temat: Re: wyjazd do Hiszpanii
    Od: RadekNet <r...@r...com> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysiek Kielczewski pisze:

    > Już po 12h spędzonych na ostrej jeździe będziesz miał opóźnione reakcje,
    > dłużej przymknięte oczy przy mruganiu i węższy kąt widzenia; a gdzie
    > jeszcze następne 12h... Zwróć uwagę, że nie piszemy o spokojnej jeździe
    > tylko o zapieprzaniu ile się da - a za kółkiem jedna sekunda nieuwagi
    > może się skończyć tragicznie.

    Wole zakladac, ze moj rozmowca jest czlowiekiem myslacym i mimo, ze ma
    nadzieje, zrobic ta trase za jednym razem i na szybko, jesli poczuje
    zmeczenie - zatrzyma sie w hotelu lub chocby na parkingu.
    Ale oczywiscie masz racje. Mi raz sie zdarzylo spac na parkigu 20km od
    domu, bo jechanie bylo zbyt ryzykowne.

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk