  • Data: 2010-04-20 17:09:22
    Temat: Re: wyjazd do Hiszpanii
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Rafal Lorenc" <s...@u...sie.pl> napisał w wiadomości
    news:slrnhsreo5.qnm.shak@usmiecha.sie.pl...
    > Cavallino [c...@k...pl]

    > Trasa mniej więcej wyglądała tak:

    Domyślam się jak wyglądała, autostrady we Włoszech podublowane z reguły nie
    są.
    Zresztą praktycznie każdy odcinek tej trasy już przejechałem w życiu i tylko
    o okolicach Monaco można powiedzieć że biegnie brzegiem.

    Jak na mój gust lepszy bo tańszy wariant byłby przez Salzburg i Innsbruck,
    jako że austriackie drogi i paliwo są tańsze niż włoskie.