  • Data: 2010-04-20 15:24:04
    Temat: Re: wyjazd do Hiszpanii
    Od: "Icek" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > jadę z żoną, ale ja prowadzę, nie zasnę jeśli o to chodzi, potrafię się
    > skoncentrować i nie muszę spać przez długi okres czasu.

    szkoda zdrowia i zycia

    Kilka razy w historii robilem maratony. Po 8h jest juz ciezko, po 12h jest
    do dupy.

    Nie wyobrazam sobie jazdy 24h.

    Do Hiszpani przez Niemcy Francje musisz liczyc 2100 km (nie mniej). Oznacza
    to dobrym tempem autostradowym 16h. Da sie zrobic ale ja bym robil to z
    noclegiem.

    po 10h bardzo szybkeij jazdy (>160km/h) to naprawde jestes umordowany.

    Czasami biznesowo jak sie spieszysz i liczy sie czas to grzejesz non stop.
    Ale jak wakacje to wyjedz dobe wczesniej i przespij sie.

    Icek