  • Data: 2011-11-22 10:45:19
    Temat: Re: wygrywa ten - kto wyda wiecej kasy na prawnika
    Od: fiber <j...@p...na.onecie.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-11-22 10:30, krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz] pisze:

    > Może po prostu nie spojrzał?

    Jak można nie spojrzeć wprost przed siebie jadąc do przodu?

    > Zupełnie nieistotne dla orzeczenia winy kierowcy. W przeciwnym razie
    > mielibyśmy do czynienia z samosądem - "za to że wjechałeś na czerwonym
    > świetle i przekroczyłeś prędkość, ja ukaram cię śmiercią"

    Chyba by musial byc ten kierowca jakis poj..any żeby widząc na przeciwko
    siebie szlifierke celowo wjechac mu na "linie strzału".

    Bardziej uwierze ze ten na motorze nie zachował ostrożnosci w ter.
    zabud. - Mógl tez patrzec w tyl na tych, których zostawia na swiatlach
    po zmianie na zielone.

    Facet w samochodzie jadąc pol-ciezarowka jechal przepisowo, zatrzymal
    sie przed przejsciem - nia musial juz widziec motoru - bo jakby widzial
    to co mial zrobic? cofnąc?
    W momecie rozpoczecia manewru motoru nie było, pojawil sie nagle - i te
    90km/h to mi nie pasuje. Jezdze tamtedy codziennie

    --
    fiber