  • 21. Data: 2013-02-15 11:04:45
    Temat: Re: wygrana sprawa przed sadem z AXA o odszkodowanie.
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 14 Feb 2013 02:16:37 +0100, w <kfhdts$ttj$1@node1.news.atman.pl>, "Rafał
    \"SP\" Gil" <u...@m...pl> napisał(-a):

    > Nie patrz co odpowiedzą. Zakreśl w wezwaniu 7 dniowy do zapłaty
    > - i jeśli kasa nie wpłynie - pozwij (koniecznie weź radcę
    > prawnego; nie dość, że on zrobi to profesjonalniej od ciebie, to
    > jeszcze ubezpieczyciel za swoje cwaniactwo zapłaci koszty
    > zastępstwa procesowego), a następnie skieruj BEZ KOLEJNEGO
    > WEZWANIA sprawę do egzekucji komorniczej, również za

    Jest we Wrocku jakiś radca co podejmie się tego dla 40zł? :)

  • 22. Data: 2013-02-15 11:05:47
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 13 Feb 2013 19:43:30 +0100, w <kfgmsb$d21$1@news.task.gda.pl>, megrims
    <m...@i...pl> napisał(-a):

    > a ja o 3,39 za przeterminowany serek w Biedronce.

    Dużo. Ja wygrałem w sądzie spór z komornikiem o 2zł :).
    Niestety nic nie zarobiłem więcej :]

  • 23. Data: 2013-02-15 14:48:48
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2013-02-15 11:04, r...@k...pl pisze:

    > Jest we Wrocku jakiś radca co podejmie się tego dla 40zł? :)

    Są. Ludzie którzy są radcami od paru dni ... a o takich łatwo we
    WRO - i każde pismo, każdy udział w postępowaniu to szlify tego
    czym ma być ich *rzemiosło* ...

    Inaczej mówiąc - REKSIO :)

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90