  • 11. Data: 2013-02-13 17:11:22
    Temat: Re: wygrana sprawa przed sadem z AXA o odszkodowanie.
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    W dniu 2013-02-13 16:59, Michoo pisze:

    > Sprawa w sądzie o wypłatę + pismo do nich, że wycofasz jak zapłacą.
    > Wyrok nakazowy to zazwyczaj kwestia kilku tygodni.

    chcialbym ich jakos zmotywowac abym nie musial isc do sadu po bezsporna.
    po sporna moge isc pozniej ale tez sprobuje zmotywowac jak juz dostane
    bezsporna.

  • 12. Data: 2013-02-13 17:54:15
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 13 Feb 2013, h.w.d.p. wrote:

> [...]
    > trzeba i sam uzyskalem odpis wyroku i od razu im wyslalem. oni nadal twierdza

    Zwróć uwagę, że MAJĄ RACJĘ.
    Oczywiście robią Cię w balona, ale najwyraźniej musisz BARDZO uważać
    na to co mówisz, a już zupełnie na to co piszesz, bo jeszcze wyjdzie
    że to Ty kręcisz i jesteś pieniaczem.

    Oczywiście, że sąd ich nie poinformował, jeśli to Ty ich poinformowałeś,
    a nie sąd!

    pzdr, Gotfryd

  • 13. Data: 2013-02-13 19:18:17
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

> [...]
    > że to Ty kręcisz i jesteś pieniaczem.
    >
    > Oczywiście, że sąd ich nie poinformował, jeśli to Ty ich poinformowałeś,

    co ja niby krece? ja unikam odpowiedzialnosci? nie.
    najpierw frajer nie przyznaje sie do winy mimo ze mam nagranie z kamery
    i widzi co zrobil. sam dzwoni na policje, po czym oddala sie z miejsca
    zdarzenia. czekam jak idiota do 2 w nocy. pare dni pozniej frajer nie
    przyjmuje mandatu i znow czekam na sad jak duren.
    pozniej ubezpieczalnia robi ze mnie durnia przez kilka miesiecy.
    i ty mowisz ze ja cos krece?

  • 14. Data: 2013-02-13 19:38:36
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

> [...]
    > przyjmuje mandatu i znow czekam na sad jak duren.
    > pozniej ubezpieczalnia robi ze mnie durnia przez kilka miesiecy.

    a zeby tego bylo malo to zdarzenie mialo miejsce w styczniu zeszlego
    roku i sad 11 miesiecy zwlekal z wydaniem wyroku. nagranie
    zarejestrowala kamera na skrzyzowaniu w Warszawie i osoba ktora
    obsluguje te nagrania 3 razy nie stawila sie do sadu, czwartym razem
    byla ale stwierdzila ze w sadzie brak odpowiedniego sprzetu aby
    odtworzyc i dopiero za 5 razem sie udalo.
    no ale to ja krece i pieniacz jestem :D

  • 15. Data: 2013-02-13 19:43:30
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2013-02-13 15:43, h.w.d.p. pisze:

    > ja o 12 za oplate za odpis wyroku :)
    a ja o 3,39 za przeterminowany serek w Biedronce.

    --
    http://www.pobralem.pl
    I'm still clean....

  • 16. Data: 2013-02-13 23:00:45
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2013-02-13 17:08, h.w.d.p. pisze:

    > nie jestem biegly w takich akcjach.
    > wlasnie napisalem wezwanie do zaplaty. mam zamiar to wyslac
    > jutro poleconym.
    > i teraz tak. czy jest sens dolaczac kopie pozwu ktory mam zamiar
    > zlozyc?

    Nie ma najmniejszego znaczenia. W tego typu akcjach liczy się
    KONSEKWENCJA. Jeśli grozisz sankcjami - musisz je wdrożyć -
    inaczej wyjdziesz na głupka ... ;)

    > osobna sprawa to wezwanie i ewentualny pozew w temacie kosztu
    > naprawy i tez sie tym zajme ale chcialbym choc te 1,5k dostac bo
    > by sie przydalo aktualnie :D

    Jeśli się należy - nie widzę potrzeby/powodu by w ogóle o tym
    rozmawiać.

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 17. Data: 2013-02-13 23:27:49
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 13 Feb 2013, h.w.d.p. wrote:

    > co ja niby krece?

    Nie pisałem że kręcisz, a że wyjdziesz na krętacza :P
    To że nieświadomie stwierdzasz nieprawdę w niczym
    nie umniejsza skutków cywilnych :>

    > ja unikam odpowiedzialnosci? nie.

    Ależ nie.
    Dajesz się wrabiać, używając BŁĘDNYCH opisów.
    Zakładam, że Twój opis jest rzetelny.
    Na to, że "sąd nie poinformował" remedium stanowi
    odpowiedź na pytanie - czy w ogóle to jest ważne?
    Jeśli nie, to zwyczajnie i po prostu można ich
    nacisnąć tym co *może* im zaszkodzić - znaczy
    komornik.
    I podstawą do dyskusji nie jest to czy sąd ich
    poinformował, a to, że poślesz im komornika :>

    > i ty mowisz ze ja cos krece?

    Wyjdź z siebie, stań obok, i odpowiedz na proste pytanie:
    skoro *TY* im dostarczyłeś treść wyroku, to czy *SĄD*
    ich poinformował czy nie?

    Proste, nieskomplikowane - "zostali poinformowani".
    Brzmi i skutkuje zupełnie inaczej.
    Zupełnie pomijając fakt, że o ile dobrze rozumiem,
    "skutkuje" na tym etapie właśnie komornik.
    A teraz weź, przeczytaj co nam napisałeś w poście
    na który odpowiedziałem.
    Oni Ci w kółko odpowiadają że "sąd ich nie poinformował".
    Oczywisty błąd w założeniu, tyle, że to jest prawda!
    Prawda do niczego nikomu niepotrzebna, najwyraźniej.
    Skoro im nie grozisz komornikiem, to zakładają że
    tego nie wiesz i bawią się w ciuciubabkę.
    W razie czego niewinna mina, "no przecież pisaliśmy
    samą prawdę, mógł pan powiedzieć, doszlibyśmy do
    porozumienia, po co zaraz komornik" :P
    Daj znać, czy przypadkiem tak się nie skończyło :)

    Jeszcze raz: "oczywiście robią Cię w balona"

    pzdr, Gotfryd

  • 18. Data: 2013-02-14 01:40:52
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

> [...]
    > porozumienia, po co zaraz komornik" :P
    > Daj znać, czy przypadkiem tak się nie skończyło :)
    >
    > Jeszcze raz: "oczywiście robią Cię w balona"

    masz racje. tylko ze nie jestem specem od prawa stad moje pytania na grupie.
    sprobuje sie zabawic w wezwanie do zaplaty, zpbaczymy co odpowiedza :)

  • 19. Data: 2013-02-14 02:16:37
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2013-02-14 01:40, h.w.d.p. pisze:

    > sprobuje sie zabawic w wezwanie do zaplaty, zpbaczymy co
    > odpowiedza :)

    Nie patrz co odpowiedzą. Zakreśl w wezwaniu 7 dniowy do zapłaty
    - i jeśli kasa nie wpłynie - pozwij (koniecznie weź radcę
    prawnego; nie dość, że on zrobi to profesjonalniej od ciebie, to
    jeszcze ubezpieczyciel za swoje cwaniactwo zapłaci koszty
    zastępstwa procesowego), a następnie skieruj BEZ KOLEJNEGO
    WEZWANIA sprawę do egzekucji komorniczej, również za
    pośrednictwem radcy - by ubezpieczyciel za swoje cwaniactwo
    zapłacił koszty zastępstwa w egzekucji. We wniosku egzekucyjnym
    radna koniecznie niech wskaże zapytanie do KAŻDEGO BANKU w
    polsce (lista na stronie KIR), zapytania do rejestrów statków
    morskich/śródlądowych/powietrznych/ ZAIKSY/UIKSY/PIERDIKSY. DO
    tego zapytanie o posiadanie nieruchomości skierowane do każdego
    powiatu, i okaże się, że miast zapłacić kulturalnie 1500 PLN,
    zapłacą 1500 PLN + 5000 kosztów.

    W egzekucji komorniczej największe koszty jakie widziałem
    wyniosły dla kwoty 1200 PLN równo 17 000 :)

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 20. Data: 2013-02-14 02:45:35
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

> [...]
    > kulturalnie 1500 PLN, zapłacą 1500 PLN + 5000 kosztów.
    >
    > W egzekucji komorniczej największe koszty jakie widziałem wyniosły dla

    dzieki za rady.
    ile wezmie taki radca ode mni kasiory?
    ile to moze wszystko potrwac?
    masz moze jakis wzor wezwania do zaplaty ?

    ps z tymi zapytaniami to jest dobre, usmialem sie :)