  • Data: 2013-02-13 19:18:17
    Temat: Re: wygrana sprawa przed sadem z AXA o odszkodowanie.
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd> szukaj wiadomości tego autora

    > Zwróć uwagę, że MAJĄ RACJĘ.
    > Oczywiście robią Cię w balona, ale najwyraźniej musisz BARDZO uważać
    > na to co mówisz, a już zupełnie na to co piszesz, bo jeszcze wyjdzie
    > że to Ty kręcisz i jesteś pieniaczem.
    >
    > Oczywiście, że sąd ich nie poinformował, jeśli to Ty ich poinformowałeś,
    > a nie sąd!
    >
    > pzdr, Gotfryd

    co ja niby krece? ja unikam odpowiedzialnosci? nie.
    najpierw frajer nie przyznaje sie do winy mimo ze mam nagranie z kamery
    i widzi co zrobil. sam dzwoni na policje, po czym oddala sie z miejsca
    zdarzenia. czekam jak idiota do 2 w nocy. pare dni pozniej frajer nie
    przyjmuje mandatu i znow czekam na sad jak duren.
    pozniej ubezpieczalnia robi ze mnie durnia przez kilka miesiecy.
    i ty mowisz ze ja cos krece?