  • 21. Data: 2015-06-18 09:03:19
    Temat: Re: wydajność w komputerach tych co źle zagłosowali...
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Tue, 16 Jun 2015 11:27:46 +0200, BUNIEK napisał(a):

    > MS jakiś czas temu potrzebował kilku atrybutów aby uznać licencje za
    > legalną (pozycja na FK, naklejka na obudowie + nośnik), ale nie wiem jak
    > jest teraz.

    Jest bez zmian. MS twierdzi swoje, a polskie prawo swoje.

  • 22. Data: 2015-06-18 09:59:16
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    BUNIEK wrote:
> [...]
    -250gb-win-7-pro-

> [...]
    > MS jakiś czas temu potrzebował kilku atrybutów aby uznać licencje za
    > legalną (pozycja na FK, naklejka na obudowie + nośnik), ale nie wiem jak

    Czyli jednak taki komp za 360 zł, to jest z nalepką, ale bez licencji na
    system Windows.

  • 23. Data: 2015-06-18 11:00:30
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Poldek p...@i...eu ...

    >>> http://allegro.pl/fujitsu-e5731-c2d-2-93ghz-4gb-ddr3
    -250gb-win-7-pro-

    > Czyli jednak taki komp za 360 zł, to jest z nalepką, ale bez licencji na
    > system Windows.

    Wszystko zalezy czy chcesz przestrzegac prawa czy wymysłów MS...

    Masz fakture, masz naklejke - czego chcesz wiecej?

  • 24. Data: 2015-06-18 12:04:46
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Thu, 18 Jun 2015 09:00:30 +0000, Budzik napisał(a):

    > Masz fakture, masz naklejke - czego chcesz wiecej?

    Przypuszczam, że "więcej" to chciałby dostać jakiś nośnik dzięki któremu
    będzie mógł użyć tego numeru z naklejki ;) I z tym może być największy
    problem.

  • 25. Data: 2015-06-18 13:45:06
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-06-18 o 12:04, jureq pisze:

    > Przypuszczam, że "więcej" to chciałby dostać jakiś nośnik dzięki któremu
    > będzie mógł użyć tego numeru z naklejki ;) I z tym może być największy
    > problem.

    Ściągnie sobie z sieci i nagra na odpowiedni nośnik.
    Nawet MS twierdził że tak wolno.

    Pozdrawiam

  • 26. Data: 2015-06-18 14:00:34
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik jureq j...@X...to.z.adresu.Xop.pl ...

    > Przypuszczam, że "więcej" to chciałby dostać jakiś nośnik dzięki któremu
    > będzie mógł użyć tego numeru z naklejki ;) I z tym może być największy
    > problem.

    W sensie oryginalny nośnik czy jakikolwiek nośnik?

  • 27. Data: 2015-06-18 15:12:38
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Thu, 18 Jun 2015 12:00:34 +0000, Budzik napisał(a):

    > W sensie oryginalny nośnik czy jakikolwiek nośnik?

    Powiedzmy nośnik pasujący do klucza na naklejce.

  • 28. Data: 2015-06-18 16:09:15
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    RadoslawF wrote:

    > Ściągnie sobie z sieci i nagra na odpowiedni nośnik.
    > Nawet MS twierdził że tak wolno.

    A jaka jest sytuacja na dziś?
    Z tego co wiem, to MS przestał udostępniać na swoich serwerach obrazy
    płyt instalacyjnych Windows oraz ostrzega, że zakup obudowy z
    przyklejoną naklejką nie oznacza, że została zakupiona licencja na
    system Windows.

    Nie chodzi o system, który będzie być może zgodny z licencją, a może
    piracki. Chodzi o legalny system zgodny z licencją producenta.

    Można oczywiście zakupić komputer z nalepką, oddzielnie wejść w
    posiadanie nośnika instalacyjnego odpowiedniej wersji systemu zgodnej z
    nalepką, zainstalować system i aktywować telefonicznie. Wtedy się okaże,
    czy jest licencja, czy jej nie ma.

  • 29. Data: 2015-06-18 18:08:32
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik " 666" napisał w wiadomości grup
    > IMHO ciężka sprawa, sam kiedyś szukałem (potrzebowałem AGP x8 z wyjściem
    > DVI), i co karta to była głośniejsza (!!), w końcu komp umarł śmiercią
    > naturalną.

    3650pro

  • 30. Data: 2015-06-18 19:19:16
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik jureq j...@X...to.z.adresu.Xop.pl ...

    > Powiedzmy nośnik pasujący do klucza na naklejce.

    a pytałes o to w sklepach ktore zalinkowałem?