    From: rs <n...@n...spam.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: wyciszenie wiatrakow
    Date: Tue, 1 Jun 2010 17:37:27 -0400

    On Tue, 01 Jun 2010 23:25:31 +0200, BQB wrote:

    > Nie ma takiego softu - serwer ma być stabilny i chłodny. Zmień
    > wentylatory, na cichsze o takiej samej wydajności w przepływie powietrza.

    dzieki za odpowiedz.
    czy chlodny to nie wiem. ma sie nie przegrzac, ale nie musi byc az tak
    glosny. obok stoi server, ktory sam skladalem. ma na pokladzie 15 wiatrakow
    i ledwo go slychac. ten ma raptem 6. wymienic wiatraki w tym modelu to nie
    jest taka trywialna sprawa, ze wzgledu na sposob zasilania. <rs>