  • 31. Data: 2010-08-06 02:23:56
    Temat: Re: wycieraczki
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "Maciek" wrote:
    > Mozecie polecic mi jakas przyzwoita marke wycieraczek?

    Ja kupuję w ASO firmowe - produkowane przez Valeo. Działają dobrze
    zdecydowanie dłużej, niż to sugeruje wskaźnik zużycia.

    Testowałem w tym aucie:
    - wynalazek Norauto - 3 miesiące i kosz
    - płaskie Bosch - 3 miesiące i kosz

    Bosche rewelacyjnie wyglądają, ale wolę jednak tradycyjny stelaż
    i lepszą trwałość.

    W poprzednich autach przewijały się Alca i inne badziewia.

    Pozdrawiam
    .Peeter

  • 32. Data: 2010-08-06 13:58:13
    Od: Gregorius <n...@m...adresu.com>

    W dniu 2010-08-05 10:07, Karthoon pisze:

    > nie pamiętam nazwy, ale kiedyś kupiłem na stacji takie zwykłe za 10
    > czy 15 pln - są w takim jasnoniebieskim pudełku. Okazały się
    > rewelacyjne - lepsze od valeo czy championów, które były wcześniej.

    Prawdopodobnie Alca, mój mechanior to polecał, ale osobiście nie testowałem.

    --
    Gregorius

  • 33. Data: 2010-08-06 19:50:37
    Od: qnick <r...@o...pl>

    Karolek pisze:

    > A ja sie tez skusilem po zachwalaniu na grupie i kupilem te plaskie
    > (ciezko w gole znalesc te motogumy) i jak na razie (jakies pol roku)
    > pracuja bez zarzutu (ladnie scieraja).
    > Nastepne tez pewnie beda motogum, o ile uda sie znalezc.

    Prowadzą sprzedaż przez internet i wychodzą taniej niż najtańsze motgumy
    na allegro. Kupowałem ostatnio płaskie motgumy wcześniej miałem zwykłe i
    z każdych byłem zadowolony.

  • 34. Data: 2010-08-06 23:51:19
    Od: "emes" <e...@e...pl>

    Użytkownik "Maciek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
    net...

    > Mozecie polecic mi jakas przyzwoita marke wycieraczek? Juz ktores z rzedu
    > badziewie "no name" kupione na stacji za 10 czy 20 zl po miesiacu
    > przestaje
    > normalnie scierac. Czas na zmiany :)
    >
    > Pacjent to Mondeo mk2 - nie ma zadnych nietypowych zatrzaskow.

    German plaskie wycieraczki z powloka teflonowa, jak na razie rewelacja.