  • 1. Data: 2010-08-04 23:53:19
    Temat: wycieraczki
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Mozecie polecic mi jakas przyzwoita marke wycieraczek? Juz ktores z rzedu
    badziewie "no name" kupione na stacji za 10 czy 20 zl po miesiacu przestaje
    normalnie scierac. Czas na zmiany :)

    Pacjent to Mondeo mk2 - nie ma zadnych nietypowych zatrzaskow.

    --
    pozdrawiam,
    Maciek

  • 2. Data: 2010-08-05 00:09:36
    Temat: Re: wycieraczki
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Maciek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > przestaje
    > normalnie scierac. Czas na zmiany :)
    >
    > Pacjent to Mondeo mk2 - nie ma zadnych nietypowych zatrzaskow.

    Najbardziej zadowolony byłem zawsze z Championów.
    Stosunek jakość/cena miały niezły.

  • 3. Data: 2010-08-05 00:19:55
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

> [...]
    > przestaje
    > normalnie scierac. Czas na zmiany :)
    >
    > Pacjent to Mondeo mk2 - nie ma zadnych nietypowych zatrzaskow.

    ja czytając opinie o wycieraczkach mam wrażenie że to część podobnie jak
    opony czy klocki - co by kto nie kupił to chwali,
    faktycznie Champion są/były (w części aut) w Oplu zakładane na pierwszy
    montaż,
    ja kolejny drugi raz kupiłem Valeo jednoelementowe - extreme - czy jak to
    tam się nazywa (mają wskaźnik zużycia), w każdym razie wytrzymały (prawie)
    rok (czyli jakieś 30kkm) więc są OK, są drogie to też fakt ale nie skaczą po
    szybie, doskonale ścierają, są ciche,

    brat

  • 4. Data: 2010-08-05 00:52:23
    Od: "=Marcos=" <m...@w...NOSPAMNOSPAM.info>

    > Mozecie polecic mi jakas przyzwoita marke wycieraczek? Juz ktores z rzedu
    > badziewie "no name" kupione na stacji za 10 czy 20 zl po miesiacu
    > przestaje
    > normalnie scierac. Czas na zmiany :)

    Też tak miałem, kupiłem Champion i byłem zadowolony.

    --
    Marcos
    marek [AT] microstock . pl

    http://www.przeloty.net <- tanie bilety lotnicze

  • 5. Data: 2010-08-05 02:38:15
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Maciek

    > Pacjent to Mondeo mk2 - nie ma zadnych nietypowych zatrzaskow.

    Kup oryginalne. Nie są drogie (chyba z 50 zł w ford.sklep.pl) i są bardzo
    przyzwoite.

    --
    ignorance is bliss

  • 6. Data: 2010-08-05 07:40:06
    Od: "Beny" <s...@s...pl>

> [...]
    > przestaje
    > normalnie scierac. Czas na zmiany :)
    >
    > Pacjent to Mondeo mk2 - nie ma zadnych nietypowych zatrzaskow.

    Obecnei mam ten model boscha
    http://allegro.pl/item1142274082_wycieraczki_bosch_p
    assat_audi_a4_bmw_3_e36_mondeo.html
    (przykładowa aukcja)
    Polecam !
    Pytanie do ekipy od tanich klocków i tarcz, co polecacie z wycieraczek ?
    Pewnie za tego boscha tez sie przepłaca, sa lepsze produkty polskich
    producentow ;) Po co kupowac raz na 2 lata za 70zl jak mozna kupic 2 razy w
    roku te po 25 ;)

  • 7. Data: 2010-08-05 08:17:45
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Ostatnio sam sobie kląłem na Boscha kupionego w pudełku w ASO, ale się chyba dotarły
    i teraz mam wrażenie, że brakuje przedniej
    szyby :-)

    -----

  • 8. Data: 2010-08-05 08:19:49
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Tyle że Boscha Ci chętniej podmienią np. w warszatcie, na jakieś noname.
    Sprawdzone ;-/

    -----

  • 9. Data: 2010-08-05 08:28:24
    Od: Alpin <a...@g...com>

    W dniu 2010-08-04 23:53, Maciek pisze:

    > Mozecie polecic mi jakas przyzwoita marke wycieraczek? Juz ktores z rzedu
    > badziewie "no name" kupione na stacji za 10 czy 20 zl po miesiacu przestaje
    > normalnie scierac. Czas na zmiany :)

    MotGum, zwykłe są rewelacyjne - testowane przeze mnie od przeszło 10
    lat, płaskich nie testowałem.

    Pozdrawiam,
    Alpin

  • 10. Data: 2010-08-05 09:15:27
    Od: Miecio <m...@w...pl>

> [...]
    > normalnie scierac. Czas na zmiany :)
    >
    > Pacjent to Mondeo mk2 - nie ma zadnych nietypowych zatrzaskow.

    Chempiony mają najlepszy stosunek cena/jakość

    W zeszłym roku kupiłem bez-stelażowe Valeo i odziwo po 18k km nadal
    dobrze się spisują :)