    From: "bratPit" <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: wycieraczki
    Date: Thu, 5 Aug 2010 00:19:55 +0200

    > Mozecie polecic mi jakas przyzwoita marke wycieraczek? Juz ktores z rzedu
    > badziewie "no name" kupione na stacji za 10 czy 20 zl po miesiacu
    > przestaje
    > normalnie scierac. Czas na zmiany :)
    >
    > Pacjent to Mondeo mk2 - nie ma zadnych nietypowych zatrzaskow.

    ja czytając opinie o wycieraczkach mam wrażenie że to część podobnie jak
    opony czy klocki - co by kto nie kupił to chwali,
    faktycznie Champion są/były (w części aut) w Oplu zakładane na pierwszy
    montaż,
    ja kolejny drugi raz kupiłem Valeo jednoelementowe - extreme - czy jak to
    tam się nazywa (mają wskaźnik zużycia), w każdym razie wytrzymały (prawie)
    rok (czyli jakieś 30kkm) więc są OK, są drogie to też fakt ale nie skaczą po
    szybie, doskonale ścierają, są ciche,

    brat