  • Data: 2014-01-16 18:49:47
    Temat: Re: wycieraczki
    Od: pwz <p...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-01-16 18:30, inny punkt siedzenia... pisze:
    > co jest obecnie na topie jeśli chodzi o wycieraczki?
    > chodzi o takie które nie zamarzają, może mi Ktoś napisać? moje jakoś
    > przestały zbierać zimą z szyby...

    O, właśnie o tym miałem pisać! Wcześniej używałem Mot-Gumów i byłem z
    nich zadowolony; może poza faktem, że trzeba je wymieniać jak opony:
    lato-zima, po prostu szybko się ścierają i po kilku miesiącach nie
    zbierają już tak dokładnie wody. Ale że to wycieraczki "budżetowe", to
    nie narzekałem. Dopóki w okolicznych sklepach nie zabrakło (przez
    chwilę) Mot-Gumów i w tym czasie, na jesieni, kupiłem komplet
    super-duper wycieraczek (pióra) firmy pt. Aero. I d**a blada - dopóki
    było ciepło, nie miałem problemu. Złapał teraz lekki mrozek i mało mnie
    szlag nie trafił - piórka sztywne, skaczące po szybie, zgarniające 1/3
    wody. Dzisiaj mnie już poniosło po porannej ekspedycji i szarpnąłem się
    na Bosche (19 zł za pióro w pobliskim hipermarkecie). Nie ma nawet
    porównania. Jeżeli będą co najmniej tak trwałe jak poprzednie Mot-Gumy,
    nie wrócę do żadnych innych. Pracują cicho, bardzo dokładnie zbierają
    wodę, nawet jeżeli są drobinki lodu i śniegu na szybie. Polecam z
    czystym sumieniem.
    pwz

    P.S. Oprócz tego, że miałem/mam wycieraczki j.w., nie jestem związany z
    żadną firmą produkującą lub sprzedającą lub reklamującą wycieraczki czy
    inne części do samochodów.
    pwz