  • Data: 2009-11-21 20:36:04
    Temat: Re: wycieczka sobota Łódź - 3 zapory - Łódź
    Od: KLOSZ <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    skate pisze:

    > nikomu się nie chciało, to byłem sam.

    No wiesz.... chcialo, nie chcialo, narzuciles pewne wymagania dla ew.
    wspoluczestnikow

    "Nie musimy za
    bardzo piłować, ale tak chociaż ze 150..."

    do tego dorzucic to, co i sie wiaze z powyzszym, czyli:

    "> hayabusa"

    to i nie dziw sie, ze nie spotkales rano tlumu chetnych.

    Nie to zebym moralitety jakies tu chcial urzadzac, bo kazdy jezdzi jak
    chce. Ot, poddaje jedna z przczyn, dla ktorych moglo nie byc wielkiego
    zainteresowania. Moze nie kazdy z Teofilowa, czy nawet z Lodzi ma ochote
    na taki typ turystyki, a Rogal byl w pracy ;-)

    Zdrowko

    --
    FJR 1300 '01 - dobry rocznik, KLOSZ '75 - tez niezly rocznik....
    "Jestem ZA, dopóki mi się podoba" - by KLOSZ