  • 11. Data: 2010-11-21 00:05:15
    Temat: Re: wybory - motocyklowo?
    Od: Wojtek Sobociński <s...@g...pl>

    To święta prawda.

    Ale to NTG z lekka.

    To tyż prawda.

    > W Wawie za to mamy Munio? (Mumio?) Katarzynę,
    > co najpierw krzyczała: "decybelomierze dla straży miejskiej

    Policja powinna mieć, srasznikom się nie przyda.

    , walka z
    > hordami dzikich motocyklistów"

    Świrów eliminować? Nie powiem "nie"

    a dwa dni później: "motocykle na buspasy"

    Bardzo słusznie i naukowo

    > "nauczę się jeździć w pół roku"

    Reasumując: pokorne cielę dwie krowy ssie :D
    I próbuje upiec dwie pieczenie, czy nie tak?

    --
    Wojtek Sobociński
    Full szosa 2 sztywniaki

  • 12. Data: 2010-11-21 01:19:45
    Od: PawelK vel Pablo <e...@...stopce>

    Dnia 325 roku bieżącego, Wojtek Sobociński zeznał(a) jak następuje:

    > Policja powinna mieć, srasznikom się nie przyda.

    Wiem do czego dążysz, strasznik nie może zatrzymać pojazdu z wyjątkiem
    drogi z zakazem ruchu, ale z tego co czytałem to nowelizacja PRoD która
    wchodzi od 1 stycznie daje im takie uprawnienia.

    Co do policji bałbym się, i bynajmniej nie bronię dziurawych tłumików
    które słychać z kilometra, wręcz jestem ich przeciwnikiem, uważam, że
    wkur**** tylko kierowców. Problem polega na tym, że pomiar głośności to
    nie takie hop siup, swego czasu budowałem auto do rajdów i gadałem na
    okręgówce w sprawie pomiaru głośności. Diagnosta odesłał mnie na lato
    mówiąc, że to w cholerę roboty trzeba rozstawić sprzęt itp. Był miły
    więc pogadaliśmy dłużej i okazało się że sam pomiar tez nie jest
    najprostszy, OIDP mierzy się pod kątem 45 stopni w odpowiedniej
    odległości w momencie schodzenia z obrotów od połowy zakresu.

    Czyli jeśli masz odcinkę na 7 tys to mierzyć powinno się po przegazówce
    kiedy obroty spadając zejdą poniżej 3500.

    Reasumując, jakoś do mnie nie przemawia, żeby takich pomiarów
    dokonywała straż miejska czy policja. Za duże pole do nieuctwa i
    nadużyć. W sensie pyskujesz? to decybelomierz w rurkę i dowód wek.

    --
    PawelK vel Pablo
    e-mail: pablo i klubvolvo org pl

  • 13. Data: 2010-11-21 11:27:21
    Od: "siny" <s...@t...pl>

    > Czy konie mnie słyszą?
    > --

    to ja obejme warte przy parowkach :)

  • 14. Data: 2010-11-21 13:50:11
    Od: N1 <s...@v...pl>

    W dniu 21.11.2010 12:27, siny pisze:

    > to ja obejme warte przy parowkach :)

    a masz musztarde?

  • 15. Data: 2010-11-21 16:48:34
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2010-11-21 02:19, PawelK vel Pablo pisze:

    > Reasumując, jakoś do mnie nie przemawia, żeby takich pomiarów
    > dokonywała straż miejska czy policja. Za duże pole do nieuctwa i
    > nadużyć. W sensie pyskujesz? to decybelomierz w rurkę i dowód wek.

    Ano.dawno temu straciłem dowód przy badaniu na ucho-dorwał się do
    manety,odkręcił na maxa,nawet się schylił żeby lepiej słyszeć:-)Wydech
    był w zasadzie normalny,ale mnie nie lubili:-)
    Ostatnio gość stracił dowód przy pomiarze z odległości 0,5m a K-750
    pracuje naprawdę cicho..

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 16. Data: 2010-11-21 18:05:36
    Od: Wojtek Sobociński <s...@g...pl>

    W dniu 2010-11-21 17:48, Monster pisze:

> [...]
    > był w zasadzie normalny,ale mnie nie lubili:-)
    > Ostatnio gość stracił dowód przy pomiarze z odległości 0,5m a K-750

    Jak się przywalą to na pewno uwalą, wiadomo.

    --
    Wojtek Sobociński
    Full szosa 2 sztywniaki

  • 17. Data: 2010-11-21 19:14:22
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2010-11-21 19:05, Wojtek Sobociński pisze:

    > Jak się przywalą to na pewno uwalą, wiadomo.

    Ciekawe jak wyglądałby pomiar mojego moto,mam założonego Lasera a chodzi
    ciszej od cienkocienko,normalnie elektric moto:-P

    --
    Tomek
    BMW R1100S