  • Data: 2010-09-13 10:33:49
    Temat: Re: wybór małego babskiego jeździdła?
    Od: amos <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 13 Wrz, 07:19, "Jacek" <m...@g...pl> wrote:
    > Kuzyn ma szkołę nauki jazdy i morduje tam Punta do przebiegu 400 tys.
    > Twierdzi, że to najlepsze auta do tego celu. To o czymś świadczy.

    Swiadczy o tym, ze ma niskie wymagania wzgledem auta. Moze dla
    kursantow nie ma znaczenia, ze cos tam sie telepie, klamka odpada, czy
    rdza chrupie.

    Sam na pierwsze auto wybralem Fiata Uno 1,4. Mimo, ze polubilem to
    auto to trzeba przyznac, ze to auto lubi majsterkowac oraz ma
    mechanika w rodzinie/sasiedztwie. Inaczej naprawy zrujnuja
    wlasciciela. Niestety nie wszystko zrobisz pod blokiem. Oddalem go za
    polowe wartosci z przebiegiem 150tkm i juz byl wrakiem.

    Saab z 2x wiekszym przebiegiem kosztowal mnie poki co w utrzymaniu
    rocznie tyle samo co to piekielne (czerwone ;)) Uno.

    --
    amos