  • Data: 2010-09-13 13:09:59
    Temat: Re: wybór małego babskiego jeździdła?
    Od: koziel <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Posiadam 206 od dwoch lat (1.1 l / 2002 rok). Kupilem od I wlasciciela
    w PL - mojej znajomej. Auto z autentycznym przebiegiem, na biezaco
    serwisowane. W kazdym 206 podstawowa usterka jest tylna belka - ja w
    swoim wymienilem w tym roku (1.500 zl) / dodatkowo wymienilem rozrzad
    (750 zl). Poza tym wymiana oleju i filtrow - nic poza tym.

    Aktualnie zastanawiam sie nad sprzedaza - wiec gdybys byl
    zainteresowany - daj znac na maila.

    Pozdrawiam,
    Emil.