    Date: Mon, 13 Sep 2010 10:21:04 +0200
    From: krzysiek82 <o...@c...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: wybór małego babskiego jeździdła?

    W dniu 2010-09-12 19:01, mariuszmo pisze:
    > Nie interesują mnie opinie aby nie kupować fiata tylko dlatego, ze to fiat

    Nie wypowiem się o peugeocie 206 ponieważ nie znam tej konstrukcji,
    natomiast napiszę Ci coś o fiacie.

    1. dokładnie sprawdzić miejsca podatne na korozję (progi, podłoga,
    okolice wlewu paliwa pod nadkolem, mocowania amortyzatorów z przodu)
    Tak, fiat ma cały czas słabe blachy więc pod tym względem na pewno
    przegrywa.

    2. silniki 1.3 zaprzeczenie trwałości diesla, często padają turbiny a
    jak kupujesz używkę to ciężko stwierdzić jak ktoś jeździł wcześniej.
    Rozrząd mimo iż na łańcuchu, wymaga wymiany czasami już po 100tyś km.
    Silnik średnio udany nie to co starsze 1.9JTD. Spalanie nie jest jakoś
    ekstremalnie małe (krążą opinie, że poniżej 5l na mieście, to oczywiście
    fikcja)

    Na twoim miejscu nie brałbym fiata, jak pisałem nie znam peugeota ale
    bardziej ku niemu bym się skłaniał. Auto wizualnie bardzo ładne a jak z
    silnikami to niech się wypowiedzą osoby które znają tą konstrukcje.

    --
    krzysiek82