  • 11. Data: 2013-03-05 10:44:59
    Temat: Re: wybor komputera
    Od: kojot23344 <a...@o...pl>

    W dniu 2013-03-04 12:26, Andrzej Ława pisze:

    > A może wiesz coś więcej? Czy można zmusić GeForce do działania jak Quadro? (bo np.
    Quadro działają w OpenGL ze stereoskopią, a GeForce tylko w DirectX)

    Mi się kiedyś udało programowo zmienić. Ale nawet nie pamiętam teraz jaka to była
    karta.
    Są i sprzętowe metody. Szukaj w internecie, coś się znajdzie.

    --
    pzodro

  • 12. Data: 2013-03-05 10:53:57
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Kosu nabazgrał(a):

    > Brutalna rzeczywistość: klient komercyjny płaci za coś zupełnie innego
    > niż gracze. Z identycznych powodów w firmach stoją Delle i HP, choć
    > każdy gracz wie, że równie dobrą maszynę można złożyć za 2/3 ich ceny.

    Do serwisu właśnie trafiło takie skromne VCORE EXPRESS TESLA M2070
    Cena prawie 50 tyś, w środku są tylko 4 karty graficzne :)

    http://www.sabrepc.com/p-616-nextio-vcore-express-20
    70-gpu-computing-solution-nvidia-tesla-s2070.aspx

  • 13. Data: 2013-03-06 07:43:03
    Od: "Kamil" <n...@g...com>

    Użytkownik "Marek" napisał:

    > nie gram w gry, użytkowanie kompa dziele 50/50 miedzy programy
    > CADowskie (Solid Works, AutoCAD, EdgeCAM) oraz internet, filmy i muzyke.
    > Projekty od kilku do kilkudziesięciu elementów w złożeniu - nie są to
    > bardzo duże profesjonalne projekty.
    > Do tego jeszcze dochodzi amatorska obróbka zdjęć.

    Która wersja Acada? Bo ja w wersji 14 pracowałem na poężnym sprzęcie. Intel
    256 MB, 16 MB RAM i 2 GB dysku. I wszystko szło bez zacięć :) Tak, że zależy
    to od używanych programów. Najnowsze CADy 3D potrafią zarżnąć każdy procesor
    i grafikę.

    Pzdr

  • 14. Data: 2013-03-19 01:04:47
    Od: BartekK <s...@d...org>

    > A może wiesz coś więcej? Czy można zmusić GeForce do działania jak
    > Quadro? (bo np. Quadro działają w OpenGL ze stereoskopią, a GeForce
    > tylko w DirectX)

    Z współczesnych spraw: NVidia GTX 690 = Quadro K5000 = Tesla K10
    http://www.eevblog.com/forum/projects/hacking-nvidia
    -cards-into-their-professional-counterparts/?PHPSESS
    ID=545f1060226d22e78da08ba3a1182101

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173