  • Data: 2014-10-07 20:54:08
    Temat: Re: wybór dysku - HDD, czy SSD, a może HDD+SSD
    Od: rs <n...@n...spam.info> szukaj wiadomości tego autora

    On 10/7/2014 1:22 AM, Przemysław Ryk wrote:
    > Dnia Mon, 06 Oct 2014 21:39:30 -0400, rs napisał(a):
    >
    > (ciach...)

    > Jak byś może nie zauważył, to sam pisałem o tym, że nic nie stoi na
    > przeszkodzie, by ktoś miał np. Photoshopa Elements. Wleciałeś natomiast w
    > temat ,,darmowego" CS2 i teraz będziesz się wić, jak to Cię detale techniczne
    > nie interesują.

    nic na temat darmowego CS2 nie pisalem, wiec po prostu klamiesz i to
    glupio. pisalem na temat photoshopa. tu sie sypie twoje detaliczne
    podejscie.
    wiem, ze jestes jednym z tych grupowych upierdliwcow, ktorzy sobie nie
    moga odpuscic przypieprzenia sie do drobiazgu, jak nie zalapia szerszego
    obrazka, ale zapewniam cie, ze na to mi szkoda czasu. EOD. <rs>