  • Data: 2009-01-12 08:47:13
    Temat: Re: wybor aparatu
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    b...@n...pl napisal:
    > Oj, nie wiem czy któraś firma to wypuści. No chyba,
    > że nikła część kompaktów pozwala na dodanie zewnętrznej
    > lampy. Jeszcze do szczęścia będzie brakować wtedy filtrów
    > na obiektyw :)

    Ehm, no wlasnie sobie analizuje dosprzetowienie nabytego G10
    w tym zakresie :) I lampe jest gdzie przypiac, i filtry jest
    do czego zamocowac.

    A zaczelo sie jak w tym dowcipie, gdzie facet przyszedl po podpaski
    dla zony, a wyjechal lazikiem z przyczepa, wedkami itd. :)

    '...bo D300 bylo za duze i ciezkie...' vs '...bo zupa byla za slona...'

    Teraz D300 siedzi w plecaku na okazje wymagajace takich parametrow,
    ale jednoczesnie dajace czas na jego wygrzebanie, a G10 z przodu,
    w futerale a'la komorka zapietym do pasa plecaka, do szybkich ujec.

    No i Ikelite sie marzy... :) Bo ten Olympus SW, o ktorego kiedys
    pytalem to jednak byla nie ta bajka. Na teraz skonczylo sie glupawka
    kliszowa za 20 dolarow. A na przyszlosc G10 pojdzie w zanurzenie.
    Bo cena futeralu (kuli) na D300 przekraczala 12000 zl. I to w czasie,
    gdy dolar byl po 2 zl.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek