  • 1. Data: 2011-02-22 07:34:12
    Temat: wybieranie 1 przyciskiem
    Od: "wilga" <j...@p...onet.pl>

    Witam, czy możecie mi podpowiedzieć, jaki model telefonu kupić 7 letniej
    córce, która chce taki telefon, żeby mogła połączyć się z wybraną osobą za
    pomocą 1 przycisku? Proszę o pomoc w wyborze!

  • 2. Data: 2011-02-22 08:01:43
    Temat: Re: wybieranie 1 przyciskiem
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "wilga" napisała:

    > Witam, czy możecie mi podpowiedzieć, jaki model telefonu kupić
    > 7 letniej córce, która chce taki telefon, żeby mogła połączyć się
    > z wybraną osobą za pomocą 1 przycisku? Proszę o pomoc w wyborze!

    http://www.fonek.pl/

    A za rok-dwa w ramach szaleństwa pierwszokomunijnego przesiądzie się na
    ajfona 6G.

    JoteR

  • 3. Data: 2011-02-22 08:55:24
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 22 Feb 2011 08:34:12 +0100, wilga wrote:
    >Witam, czy możecie mi podpowiedzieć, jaki model telefonu kupić 7 letniej
    >córce, która chce taki telefon, żeby mogła połączyć się z wybraną osobą za
    >pomocą 1 przycisku? Proszę o pomoc w wyborze!

    Naprawde jednego ? Corka jakas poszkodowana ?

    Dzieci w tym wieku bez problemu obsluguja telefony, a chyba wszystkie
    maja funkcje szybkiego wybierania, ktore jednak moze wymagac dwoch czy
    trzech przyciskow.

    J.

  • 4. Data: 2011-02-22 09:23:03
    Od: "Maciek" <m...@g...com>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał
    > Dzieci w tym wieku bez problemu obsluguja telefony, a chyba wszystkie
    > maja funkcje szybkiego wybierania, ktore jednak moze wymagac dwoch czy
    > trzech przyciskow.

    Szybkie wybieranie rozumiem od zawsze jako użycie jednego klawisza. I chyba
    nie tylko ja, skoro powstaje tyle tych różnych widgetów na dotykowce. Spójrz
    na nieśmiertelną pocztę głosową tkwiącą od zawsze pod klawiszem 1...

    A tak w ogóle, to tendencja do skracania udzieliła mi się do tego stopnia,
    że obecnie poszukuję widgetu, który w Androidzie robiłby coś takiego: Pac! -
    Tryb "tylko GSM", Pac! - "Preffered 3G", Pac! - "Dajcie mi wszyscy świety
    spokój!", itd. itp. A znajduję tylko "Wybierz tryb pracy sieci" i dopiero
    potem to co mnie interesuje, a to o jeden krok za dużo ;))

    --
    Maciek.

  • 5. Data: 2011-02-22 09:46:46
    Od: Tom Kom <k...@g...com>

    Można użyć widgetu np. ze zdjęciem i wybrać akcję że po dotknięciu na
    to zdjęcie telefon łączy się z danym numerem. Mam symbiana i nakładkę
    SPB Mobile Shell http://www.spb.com/

  • 6. Data: 2011-02-22 09:52:06
    Od: "Maciek" <m...@g...com>

    Użytkownik "Tom Kom" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    > Można użyć widgetu np. ze zdjęciem i wybrać akcję że po dotknięciu na
    > to zdjęcie telefon łączy się z danym numerem. Mam symbiana i nakładkę
    > SPB Mobile Shell http://www.spb.com/

    Sądząc po references odpowiedziałeś na mój post, tak?
    Ja szukam skrótu na Androida a nie Symbiana. Uprzedzając wskazówki: AnyCut
    ani Better Cut nie załatwiają sprawy "tylko gsm" :)

    --
    Maciek.

  • 7. Data: 2011-02-22 10:17:37
    Od: Dominik & Co <d...@c...invalid>

    W dniu 22-02-2011 08:34, wilga rzecze:

    > Witam, czy możecie mi podpowiedzieć, jaki model telefonu kupić 7 letniej
    > córce, która chce taki telefon, żeby mogła połączyć się z wybraną osobą za
    > pomocą 1 przycisku? Proszę o pomoc w wyborze!

    Jeśli przez "za pomocą 1 przycisku" rozumiesz przytrzymanie
    wybranej cyfry klawiatury numerycznej, to stado telefonów
    ma taką funkcję. Pokusiłbym się o generalizację, że wszystkie
    nowe Nokie* i Samsungi**.

    Zatem wybierz telefon, który się córce spodoba, a potem
    ściągnij manual i sprawdź.

    *
    http://www.google.pl/search?hl=pl&lr=&safe=off&biw=1
    280&bih=837&q=+Nokia+%22proste+wybieranie%22&aq=f&aq
    i=g1&aql=&oq=

    ** http://www.samsungmobile.pl/pomoc/faq.do (Q7)

    --
    Dominik (& kąpany)

  • 8. Data: 2011-02-22 10:17:48
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 22 Feb 2011 09:55:24 +0100, J.F. napisał(a):

    > Dzieci w tym wieku bez problemu obsluguja telefony, a chyba wszystkie
    > maja funkcje szybkiego wybierania, ktore jednak moze wymagac dwoch czy
    > trzech przyciskow.

    Szybkie wybieranie miały klawiszowe nokie od wielu lat, po zaprogramowaniu
    wystarczyło przytrzymać klawisz numeryczny. 1 był na stałe przypisany do
    poczty, pozostałe można było zaprogramować.
    Wiele innych telefonów również.
    I to było wciśnięcie tylko jednego przycisku, ewentualnie po odblokowaniu
    klawiatury

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    ". Apple robi dokładnie to co mówi filozofia tej firmy"- Paweł "robbo"

  • 9. Data: 2011-02-22 10:21:07
    Od: Tom Kom <k...@g...com>

    Ogólnie odpowiedziałem ;) Moja 4 letnia córka w ten sposób nie ma
    problemu dzwoniąc z mojego telefonu to i pewnie 7 letnie dziecko da
    radę. Wystarczy powiedzieć dotknij zdjęcie mamy i dzwoni. Na jednym
    panelu 3,7 calowego ekranu nawet ze 20 zdjęć się zmieści jeżeli ktoś
    potrzebuje.

  • 10. Data: 2011-02-22 12:06:15
    Od: "wilga44" <j...@p...onet.pl>

> [...]

    > nowe Nokie* i Samsungi**.

    > Zatem wybierz telefon, który się córce spodoba, a potem

    Ok, dzieki za odpowiedzi. Nie chciałabym kupowac jej telefonu z
    różnymi "wodotryskami", widgetami itp. Mam zamiar kupic jej prosty w obsłudze
    telefon (pewnie na komunię będzie wołała coś nowszego), bo to będzie pierwszy
    tel. w życiu. Młodą sam fakt posiadania tego urządzenia mocno buduje, a chcąc
    go max wykorzystać to fajnie byłoby, gdyby miał to wybieranie jednym,
    przytrzymanym dłużej przyciskiem. Może podacie mi konkretny typ tel? Dzięki