  • Data: 2014-04-09 23:59:00
    Temat: Re: wszystkie autostrady platne
    Od: WildS <f...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-04-09, Miroo <m...@R...o2.pl> wrote:
    > W moim mieście niedawno zbudowali obwodnicę. Kilka miesięcy później
    > postawili viatolle i jakoś mniej więcej wtedy zaroiło się nagle od TIRów
    > jadących przez centrum miasta.

    Norma - im większy dziad i druciarz tym bardziej "oszczędza" na
    wszystkim. Na paliwie i tak go szofer okrada bo sobie do pseudo pensji
    wyrównuje, jak spali więcej przez miasto to mniej ukradnie dla równego
    rachunku więc oszczędność na viatolu to czysty zysk ;)

    W efekcie viatola tak omijaja najgorsze dymiące szroty bo normalym
    przewoznikom nie oplaca sie tracic czasu, paliwa i męczyć auta.

    > Ja rozumiem, że można wprowadzić opłaty na obwodnicy, ale wtedy przejazd
    > tranzytowy przez miasto dla TIRów powinien kosztować co najmniej tyle
    > samo lub być zakazany.

    Otóż to. W Polsce to z zakazami jest tak, że tam gdzie nie ma być to są
    a tam gdzie potrzebne to nie ma. Jeśli jest obwodnica i z każdej strony
    w każdą da się nią pojechać nie nadkładając jakichś wielkich dystansów
    to powinien zostać postawiony zakaz tonażowy nie dotyczący przejazdu
    docelowego i tyle.

    --
    WildS