  • Data: 2014-04-10 08:58:18
    Temat: Re: wszystkie autostrady platne
    Od: Miroo <m...@R...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-04-09 23:18, J.F pisze:

    > No to sobie dorzuca jedno pudelko z adresem dostawy w miescie :-)
    >
    > Duze to miasto ?

    A takie średnie. Przejazd przez miasto to tylko kilka(-nascie) świateł,
    korki tylko w godzinach szczytu.

    > Zazwyczaj bym rzekl ze przejazd przez miasto nieoplacalny - korki,
    > hamowania, paliwo leci, tachograf leci, mandaty moga poleciec.

    Fotoradarów nie ma się co bać, bo i tak nie ma gdzie się rozpędzić :)
    A policji na ulicach nie widać. A nawet jak widać to i tak nie reaguje
    widząc łamanie przepisów.

    > Ale moze obwodnica za duzo kosztuje.

    I tu właśnie objawia się wyższość systemu winietowego. Jakby gościu miał
    winietę na rok to by się w ogóle nie zastanawiał tylko jechał
    najlepszymi drogami, w przypadku viatolla/opłat bramkowych każdą trasę
    warto przeanalizować pod względem kosztowym.