-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
s.nask.pl!news.nask.org.pl!news.uni-stuttgart.de!news.belwue.de!news.tu-darmsta
dt.de!newsfeed.freenet.de!xlned.com!feeder1.xlned.com!feeder1.cambriumusenet.nl
!feed.tweaknews.nl!209.197.12.246.MISMATCH!nx02.iad01.newshosting.com!newshosti
ng.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!atlantis.news.neostra
da.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
From: "p47" <k...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: wspomaganie kierownicy?
Date: Thu, 18 Feb 2010 00:52:42 +0100
Organization: TP - http://www.tp.pl/
Lines: 29
Message-ID: <hli05r$iq4$1@nemesis.news.neostrada.pl>
References: <hlgonr$ocu$1@nemesis.news.neostrada.pl><4b7be779$1@news.home.net.pl>
<hlgphq$2at$1@atlantis.news.neostrada.pl><hlgqq0$pv8$1@nemesis.news.neostrada.pl>
<4b7bfb08$1@news.home.net.pl>
Reply-To: "p47" <k...@w...pl>
NNTP-Posting-Host: ql154.internetdsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1266451451 19268 80.55.37.154 (18 Feb 2010
00:04:11 GMT)
X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 18 Feb 2010 00:04:11 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5512
X-Antivirus: avast! (VPS 100217-1, 2010-02-17), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2256660
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "to" <t...@a...xyz> napisał w wiadomości
news:4b7bfb08$1@news.home.net.pl...
> p47 wrote:
>
>> Na pompę to byłoby wczesnie;- wprawdzie samochód 7-letni, ale przebieg,
>> mimo że diesel, to tylko 56 tys km.
>
> Masz go od nowości i jesteś pewien przebiegu?
Tak
>To są dość typowe objawy
> padającej pompy. Zresztą osprzęt w Fordach nie jest jakiś wieczny, coś
> może paść wcześniej niż to wynika z przebiegu.
>
> --
Myslę, że jednak moje podejrzenia były uprawnione,- do płynu dostała się
woda, zamarzła i utworzyła korek, który np zablokował zawór,- stąd
przejściowe padnięcie wspomagania. W skrajnym położeniu cisnienie było
najwyższe, korek przepchnęło, ale tez albo coś uszkodziło (zawór) a także
wypchnęło część płynu z układu (stwierdziłem za niski stan).
A zatem pytanie pomocnicze,- jakim płynem zalewali focusy TDCi z przełomu
2002/2003r.
p47
Najnowsze wątki z tej grupy
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
Najnowsze wątki
- 2025-03-05 Zielona GĂłra => Konsultant wdroĹźeniowy Comarch XL/Optima (KsiÄgowoĹ
- 2025-03-05 Białystok => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie
- 2025-03-05 Warszawa => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-03-05 Środa Wielkopolska => Konsultant wewnętrzny SAP FI/CO <=
- 2025-03-05 Zielona Góra => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-03-05 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-03-05 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-03-05 Zaniepokojeni mieszkańcy
- 2025-03-05 Ile pieniędzy ma bank?
- 2025-03-05 Ostrów Świętokrzy => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-03-05 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2025-03-05 Warszawa => Frontend Developer (Angular13+) <=
- 2025-03-05 Warszawa => Frontend Developer (obszar Angular13+) <=
- 2025-03-05 Chiny-Kraków => Backend Developer (Node + Java) <=
- 2025-03-05 Warszawa => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=