eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodywspomagacz rozruchu autaRe: wspomagacz rozruchu auta
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!peer02.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer04.fr7!futter-mich.highwinds-
    media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostr
    ada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <5a1fee83$0$654$65785112@news.neostrada.pl>
    <5a1fee83$0$654$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <5a203687$0$653$65785112@news.neostrada.pl>
    <ovrbci$8lu$1@node1.news.atman.pl>
    In-Reply-To: <ovrbci$8lu$1@node1.news.atman.pl>
    Subject: Re: wspomagacz rozruchu auta
    Date: Fri, 1 Dec 2017 13:40:03 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 42
    Message-ID: <5a214da4$0$658$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.26.68.159
    X-Trace: 1512132004 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 658 83.26.68.159:51329
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Body-CRC: 1235666469
    X-Received-Bytes: 2767
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2620059
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Janusz" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:ovrbci$8lu$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 2017-11-30 o 17:49, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Marek" napisał w wiadomości grup
    >>> Electroboom odpalił auto z samych superkondensatorow:
    >>> https://youtu.be/tKki89sq0XY
    >
    >> jedna rzecz jest tam ciekawa - ok 3:40 - prad ladowania po starcie
    >> silnika.
    >> ok 40A.
    >> Przez chwile jest na moj gust nawet 80A, ale to jest ... 0.1s ?

    >Mierniki są zbyt wolne aby to zmierzyć, musiałby mieć szybki pomiar
    >max
    >z pamięcią.

    On ma oscyloskop. I to jakis dobry model - potrafilby pewnie grube MHz
    zmierzyc, ale pracuje w wolnym trybie.

    Trudno za to powiedziec co jego kleszcze potrafia.

    >> Pojemnosc akumulatora, ale taka kondensatorowa, sie objawia ?
    >> Napiecie w tym czasie rosnie z 12 do 14V
    >Oczywiście, do tego b.mały esr i masz prąd prądnicy przekroczony,
    >zadziałał ogranicznik stąd wolne narastanie napięcia.

    Tam nie ma ogranicznika.
    Ogranicznikiem naturalnym jest duza indukcyjnosc uzwojen.
    Jest ogranicznik napiecia, ale odezwal sie dopiero powyzej 14V.

    No i jeszcze kwestia obrotow - silnik tez sie chwile rozpedza do
    obrotow jalowych, a przy malych obrotach wydajnosc prądowa spada.

    Tak czy inaczej - przez moment jest 80A, potem w miare stabilne 40A.
    Po pewnym czasie akumulator uzupelni straty i sprad spadnie.

    Zaraz ... w ukladzie byl akumulator, czy tylko ten kondesator ?
    Moze to prad ladowania kondensatora ?


    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: