  • Data: 2016-03-06 19:28:10
    Temat: Re: wspólnota europejska
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "JaNus" <bez@adresu> napisał w wiadomości
    news:56dc64a9$0$22834$65785112@news.neostrada.pl...

    > No to podpowiem, że aby lepiej lutować - _czasem_ warto obniżyć
    > temperqaturę grota. Nie potrzeba wyrafinowanej lutownicy, w zupełności

    Spoko, to dla mnie nie taki wielki problem.

    > wystarczy dowolny regulator napięcia. Czasem warto do tego dodać jego
    > miernik, jeśli na regulatorze nie da się wyczaić, ile właśnie zapodaje.

    Chyba ma nawet napisane, ale wartości nie pomnę, zadziała się gdzieś... Dla
    RoHS, który się topi w wyższej temp. przynajmniej u mnie, to mam akurat.
    Tylko kalafonię ciut za szybko zwęgla, ale, jak położę kropelkę na miejscu
    lutowania, to sprawuje się dobrze, rozpuściłem w spirytusie. Także
    rozpuszczona w spirytusie żywica sosnowa świetnie się sprawdza jako topnik.

    to ja tego też nie powiem!
    (C) Tewje do Pana Boga.