  • Data: 2011-11-23 19:47:45
    Temat: Re: wsk125 nie chce palic!
    Od: "SJS" <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "dibos" <Dibossable@_NOSPAM_vp.pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:4836926a24c01d78a90774377c4f9056$1@grup
    y.scigacz.pl...
    > ma kompresje wszystko jest simeringi wymienione uszczelka pod glowica pod
    > cylindrem nie puszcza... mozliwe moze byc ze jest nowa cewka uszkodzona
    > chociaz ma idealna swiece bo czytalem ze jest taka mozliwosc doradźcie

    Jak iskra widoczna i jest na dodatek słyszalna a sprawdziłeś że po kilku
    kopach zalewa świece to znaczy, że iskra nie jest zgrana z ruchem tłoka.
    Ponieważ bawiłem sie w te rzeczy 30-40 lat temu to nie pamiętam na ile przed
    górnym położeniem tłoka powinna być iskra ale coś mi po tylu latach świta ze
    kilka milimetrów /ok. 3?/ ale masz to w instrukcji silnika.
    Nikt ci cukru do paliwa nie dosypał?
    SJS