  • Data: 2012-07-02 19:29:02
    Temat: Re: wreszcie się dorobiłem galerii
    Od: Les <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 25 czerwca 2012 11:53:36 UTC+2 użytkownik quent napisał:

    > Słabe - jak już krytykujesz to zrób to porządnie.
    > Dawaj swoje foty, ocenimy ;-)
    >
    > --
    > Pozdr.
    > www.elipsa.info

    Witam ponownie,
    swoje foty dam, jak sobie w końcu zrobię galerię - bo największym problemem jest u
    mnie wybranie zdjęc!

    Ale wracając do tematu:
    - zakładka suwalszczyzna: 5 fotek, w tym 3 prawie tego samego ujęcia (drugie
    najlepsze) z ostatnim zdjęciem najgorszym. Za mało fotek i to koszmarne przewijanie
    na boki (i bez końca na dodatek)
    - zakładka Tatry Słowackie 2011 - jedna panorama - dlaczego tylko jedna - lubię
    panoramy i ta też mi się podoba. Więcej panoram!
    - Tatry Polskie 2011 - ale zapodałeś - aż 3 fotki. Aparat się zepsuł?? Druga
    najfajniejsza, tylko zamiast tego nieciekawego nieba (chmury jak chmury) pokazałbym
    więcej tego kamienia. Reszta zwyczajna - nawet może by gdyby nie mizerna ilośc - i
    nie mówię żeby było 200 ale ze 20 co najmniej.
    - zakładka Kasprowy Wierch - zima 2011 - ŁAŁ - aż 6 fotek. Niestety słabe, komórką
    można by było takie same zrobic, nic ciekawego - fotki z wycieczki.
    - zakładka Pieniny 2011 - 2 fotki i to tej samej sosny. Tu muszę powiedziec, że druga
    była by fajniejsza bez centralnego kadru i niepotrzebnego nieba, ale i tak chyba
    najlepsza od początku.
    - zakładka Jura 2012 - 4 fotki - słabe, nic ciekawego, słaba kompozycja i za dużo
    nieba (na dodatek bez chmurek) - takich bym nie pokazywał.
    - zakładka Różne zwierzęta - 1 fotka - naprawdę nie masz jeszcze 2 fotek, żeby
    wypełni ekran? Zwykłe zdjęcie - nic ciekawego.
    - zakładka Pająki - 4 fotki tego samego pająka - chyba pierwsze dobre - reszta to
    warjacje na temat.
    - zakładka panoramy sferyczne 360° - nareszcie coś ciekawego - może powinienieś się
    skupic na robieniu panoram sferycznych lub zwykłych - z tego co widac (niestety mało
    ich jest) to najlepiej Ci wychodzą panoramy.

    Kilka uwag na koniec:
    - niebo nie zawsze jest potrzebne na zdjęciu - przeważnie jak jest bezchmurne
    - zdjęcia robi się też w inną porę niż południe - powiem więcej: rankiem wychodzą
    najfajniej (ale ranek w lecie to nie 8.00 a tak przed 4.00)
    - wstawianie dat do tytułów w Twoim przypadku to nie najlepszy pomysł - lepiej robic
    uniwersalne kategorie
    - powtarzanie tych samych miejsc i modeli na kolejnych fotkach w galerii tylko
    zniechęca "oglądacza"
    - kompozycja centralna to tylko do makro (ewentualnie zdjęcia rodzinne).

    Pozdrawiam
    Les