  • 1. Data: 2010-05-05 22:58:22
    Temat: [wrc][spot] Piwo....
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    Cześć.

    Frakcjo wrocławska (i prz(e/y)jezdni): co powiecie na piwny spot w
    najbliższy piątek?

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 2. Data: 2010-05-06 10:27:30
    Temat: Re: [wrc][spot] Piwo....
    Od: marjan <k...@g...com>

    W dniu 05.05.2010 22:58, Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:
    > Cześć.
    >
    > Frakcjo wrocławska (i prz(e/y)jezdni): co powiecie na piwny spot w
    > najbliższy piątek?

    Ej, czemu ta Wasza frakcja wrocławska co chwile się na jakiego browara
    umawia, a ta krakowska (która śledząc wątki wydaje się być większa)
    jakoś nie? :D

    --
    Pozdrawiam serdecznie, Fiat Punto mk1 '99
    Mariusz [marjan] Morycz Uniden 520 + President Indiana

  • 3. Data: 2010-05-06 10:28:50
    Od: marjan <k...@g...com>

> [...]

    Ej, czemu ta Wasza frakcja wrocławska co chwile się na jakiego browara
    umawia, a ta krakowska (która śledząc wątki wydaje się być większa)

    (sorki, jeśli poszło parę razy, coś mi się schrzaniło)

  • 4. Data: 2010-05-06 12:28:53
    Od: MariuszM <u...@p...onet.pl>

    W dniu 6-05-2010 10:28, marjan pisze:

    > Ej, czemu ta Wasza frakcja wrocławska co chwile się na jakiego browara
    > umawia, a ta krakowska (która śledząc wątki wydaje się być większa)
    > jakoś nie? :D

    Kasy im szkoda:P
    --
    M.

  • 5. Data: 2010-05-06 14:00:31
    Od: Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl>

    > Frakcjo wrocławska (i prz(e/y)jezdni): co powiecie na piwny spot w
    > najbliższy piątek?

    gdzie i o której?

    --
    Pozdr.
    Michał

  • 6. Data: 2010-05-06 16:06:31
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    MariuszM pisze:

    > Kasy im szkoda:P

    K...a mać! Jak Adam jedzie Berlingiem, to ma _co_najmniej_ 3 miejsca
    wolne!!! Tak im ciężko ruszyć mózgodupą, skontaktować się z nim i wybrać?
    Dodam, że spotu bez niego już nie pamiętam.

  • 7. Data: 2010-05-06 16:07:12
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    Michał Baszyński pisze:

    > gdzie i o której?

    Tradycyjnie pod pręgierzem na Rynku. Godzina? Do ustalenia - ja bym
    proponował coś z przedziału 18:00-19:00.

  • 8. Data: 2010-05-06 18:07:18
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    Marcin "Kenickie" Mydlak napisal(a):

    > Tradycyjnie pod pręgierzem na Rynku. Godzina? Do ustalenia - ja bym
    > proponował coś z przedziału 18:00-19:00.

    to ja bym się pisał, chociaż nie na długie godziny ;)

    --
    pozdrawiam, Zbylut

  • 9. Data: 2010-05-06 22:33:09
    Od: Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl>

    > Tradycyjnie pod pręgierzem na Rynku. Godzina? Do ustalenia - ja bym
    > proponował coś z przedziału 18:00-19:00.

    mniej więcej w tym czasie na Polach Marsowych ma grać Kult..

    --
    Pozdr.
    Michał

  • 10. Data: 2010-05-06 22:46:11
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    Michał Baszyński pisze:

    > mniej więcej w tym czasie na Polach Marsowych ma grać Kult..

    Znów?