  • 1. Data: 2010-10-26 12:27:46
    Temat: [wrc][spot] A może by tak na piwo?
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    Cześć.

    Może byśmy się tak w końcu spotkali na pogaduchach przy piwie? Jakoś w
    przyszłym tygodniu, środa, może czwartek?
    Rzucam hasło wcześniej, żebyście nie marudzili znów, że za późno
    wiadomo, itp.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 2. Data: 2010-10-26 16:06:57
    Temat: Re: [wrc][spot] A może by tak na piwo?
    Od: Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl>

> [...]
    > przyszłym tygodniu, środa, może czwartek?
    > Rzucam hasło wcześniej, żebyście nie marudzili znów, że za późno

    wolałbym w późniejszym terminie - w środę mnie nie ma we Wrocławiu, w
    czwartek do 21 siedzę w pracy..

    --
    Pozdr.
    Michał

  • 3. Data: 2010-10-26 20:17:33
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Tue, 26 Oct 2010 12:27:46 +0200, Marcin "Kenickie" Mydlak
    napisał(a):

    > Może byśmy się tak w końcu spotkali na pogaduchach przy piwie? Jakoś w
    > przyszłym tygodniu, środa, może czwartek?
    > Rzucam hasło wcześniej, żebyście nie marudzili znów, że za późno
    > wiadomo, itp.

    Ja jestem za.
    Trzeba uszanować ten pierwszy raz, kiedy udało Ci się, jako naszemu
    samozwańczemu Prezesowi, odezwać w TAKIM temacie z aż tygodniowym
    wyprzedzeniem ;)))
    Panowie - nocne wojaże po KFC czas ponowić/uskutecznić.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 4. Data: 2010-10-27 09:58:38
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-10-26 20:17, Seba pisze:

> [...]
    > wyprzedzeniem ;)))
    > Panowie - nocne wojaże po KFC czas ponowić/uskutecznić.

    To ustalmy konkretny termin - środa, czwartek, czy ostrzej - piątek
    (wszak w sobotę można odespać). :)

  • 5. Data: 2010-10-27 11:48:39
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Wed, 27 Oct 2010 09:58:38 +0200, Marcin "Kenickie" Mydlak
    napisał(a):

    > To ustalmy konkretny termin - środa, czwartek, czy ostrzej - piątek
    > (wszak w sobotę można odespać). :)

    Ja obstawiam czwartek.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 6. Data: 2010-10-27 21:13:39
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

> [...]

    > przyszłym tygodniu, środa, może czwartek?
    > Rzucam hasło wcześniej, żebyście nie marudzili znów, że za późno

    A może pojedziecie do Kęszycy? ;)

    --
    ___________ (R)

  • 7. Data: 2010-10-27 21:13:59
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 26 Oct 2010 20:17:33 +0200, Seba napisał(a):

    > Panowie - nocne wojaże po KFC czas ponowić/uskutecznić.
    Alladyn rządzi :D

    --
    ___________ (R)

  • 8. Data: 2010-10-27 21:14:29
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 27 Oct 2010 11:48:39 +0200, Seba napisał(a):

    > Ja obstawiam czwartek.

    MOże być. Będę z Międzyrzecza wracał :D

    --

  • 9. Data: 2010-10-27 21:28:54