-
X-Received: by 10.140.80.210 with SMTP id c76mr15632qgd.18.1411149816323; Fri, 19 Sep
2014 11:03:36 -0700 (PDT)
X-Received: by 10.140.80.210 with SMTP id c76mr15632qgd.18.1411149816323; Fri, 19 Sep
2014 11:03:36 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!
h15no1917175igd.0!news-out.google.com!q8ni18qal.1!nntp.google.com!m5no1786185qa
j.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Fri, 19 Sep 2014 11:03:36 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <lvhqjm$e8k$1@node2.news.atman.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=85.89.188.11;
posting-account=8M0CvAkAAAB7M_iEIKzZJBrD5I452jG9
NNTP-Posting-Host: 85.89.188.11
References: <lvgkq4$iih$1@node1.news.atman.pl> <lvh0ne$ia4$1@node2.news.atman.pl>
<0...@g...com>
<541c4bd8$0$9743$65785112@news.neostrada.pl>
<b...@g...com>
<541c5fd1$0$4184$65785112@news.neostrada.pl>
<9...@g...com>
<lvhobr$bl2$1@node2.news.atman.pl>
<3...@g...com>
<lvhqjm$e8k$1@node2.news.atman.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <a...@g...com>
Subject: Re: wplyw fotoradaru na bezpieczenstwo
From: k...@g...com
Injection-Date: Fri, 19 Sep 2014 18:03:36 +0000
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2544832
[ ukryj nagłówki ]W dniu piątek, 19 września 2014 19:53:57 UTC+2 użytkownik Shrek napisał:
> On 2014-09-19 19:34, k...@g...com wrote:
>
>
>
> >> To zale�y jak bardzo abstrachowa� od uk�adu odniesienia i lecie� w ch...
>
> >>
>
> >> Bo pierwszy z brzegu przyk�ad - na autostradach si� zapierdala i pod
>
> >>
>
> >> 200, a ludzi ginie mniej:P
>
> >>
>
> >>
>
> >>
>
> >> Sprawa jest bardziej skomplikowana ni� sama pr�dko��.
>
>
>
> > Powy�ej pewnej magicznej pr�dko�ci skutki wypadk�w s� w zasadzie zawsze
takie same.
>
>
>
> Poni�ej te�, a pomi�dzy jest ca�kiem du�y zakres, gdzie skutki zale��
od
>
> pr�dko��, rodzaju drogi i mn�stwa innych rzeczy.
>
>
>
> Na przyk�ad uwa�asz, �e poruszanie si� 60 po autostradzie jest
>
> bezpieczne? A 20? A mo�e pono� "bezpieczna" pr�dko��, czyli zero jest
>
> bezpieczna? To w takim razie czemu trzeba wyci�ga� tr�jk�t i najlepiej
>
> spieprza� za barierki? M�wi� ci, sprawa jest ciut bardziej skomplikowana
>
> ni� sama pr�dko��.
>
>
>
> Shrek.
Zawsze można znaleźć jakieś "ale....".
Następne wpisy z tego wątku
- 19.09.14 20:18 Shrek
- 19.09.14 21:08 WOJO
- 19.09.14 21:33 k...@g...com
- 20.09.14 01:22 Gotfryd Smolik news
- 20.09.14 01:03 Gotfryd Smolik news
- 20.09.14 01:16 Gotfryd Smolik news
- 20.09.14 00:49 Gotfryd Smolik news
- 20.09.14 06:59 Budzik
- 20.09.14 06:59 Budzik
- 20.09.14 07:17 Shrek
- 20.09.14 07:22 Shrek
- 20.09.14 17:08 Pszemol
- 20.09.14 17:11 Pszemol
- 20.09.14 17:20 Zenowik6
- 20.09.14 18:49 Budzik
Najnowsze wątki z tej grupy
- Nowy VW 208 :-)
- ile Tesla ma gwarancji?
- OT Silnik sie przegrzewa
- Zakaz wjazdu
- Nie zawsze wchodzi jedynka
- Samochody na wodę
- miszczowie parkowania
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Tesla na złom
- Nie matura lecz chęć szczera ...
- Najlepszy akumulator 12V
- Przednich p-mgielnych nie wolno bez mgły
- silnik-chwilówka
Najnowsze wątki
- 2025-03-23 Waga z legalizacją
- 2025-03-23 Nowy VW 208 :-)
- 2025-03-23 ile Tesla ma gwarancji?
- 2025-03-22 OT Silnik sie przegrzewa
- 2025-03-22 Przenoszenie przez wifi na nowego Androida
- 2025-03-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2025-03-22 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL (Logistyka, WMS, Produk
- 2025-03-22 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-03-22 Warszawa => NMS System Administrator <=
- 2025-03-22 Warszawa => Analityk IT (projekty z obszaru telco) <=
- 2025-03-22 Orzeczenie TSUE
- 2025-03-22 Warszawa => Operations Support Systems (OSS) Team Leader <=
- 2025-03-22 Warszawa => Scrum Master <=
- 2025-03-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2025-03-22 Warszawa => BI Developer / Analityk BI <=