  • 11. Data: 2011-02-13 16:45:17
    Temat: Re: world Press Photo
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2011-02-13 15:38:29 +0100, Andrzej Libiszewski
    <a...@g...usunto.pl> said:

    > Aktorami może i często. Dobrymi aktorami już dużo rzadziej.

    No, ale czy mierny aktor bez nazwiska ma szanse?
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2011-02-13 16:50:15
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    W dniu 13-02-2011 17:45, JA pisze:

    > No, ale czy mierny aktor bez nazwiska ma szanse?

    Nie ma. Ale mierny aktor z nazwiskiem też ma niewielkie. Z kolei stolarz
    z talentem może zostać aktorem i to znanym :)

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118

  • 13. Data: 2011-02-13 17:05:28
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Andrzej Libiszewski napisal:
    > Nie ma. Ale mierny aktor z nazwiskiem też ma niewielkie. Z kolei stolarz
    > z talentem może zostać aktorem i to znanym :)

    A jak mu dodasz Sokoła Millenium, a potem bat i kapelusz to ho, ho, ho... ;)

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 14. Data: 2011-02-13 18:11:29
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    JA wrote:
> [...]
    > To najczęściej dotyczy dzieci aktorów, czy polityków. Ale nie
    > zaprzeczysz, że jakoś dziwnie często aktorami zostają dzieci aktorów,

    Ale to że sie idzie czasem w ślady ojca lub mamy jest dość naturalne, jeśli
    od dziecka słuchamy o medycynie czy problemach prawnych, dom jest pełen
    literatury prawniczej, czy medycznej to zwykle podświadomie sie
    ukierunkowujemy. Podobnie jak ktoś sie wychowuje w domu bandytów to pewnie
    zostanie bandytą.

    U mnei dom był pełen ksiażek z zakresu techniki i matematyki, więc
    ukierunkowałem sie na technikę, dodajmy ojca którego hobby była fotografia
    więc...

    > Tego akurat nie będę kwestionował.
    >
    > Ale ilu na świecie jest Sienkiewiczowskich Janków Muzykantów?

    w sumie są tacy ludzie. Gdy masz nieprzecieten parcie na coś to osiągniesz
    coś bez względu na wszelkie przeciwności.

  • 15. Data: 2011-02-13 18:23:58
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    W dniu 13-02-2011 18:05, Jacek_P pisze:

    > A jak mu dodasz Sokoła Millenium, a potem bat i kapelusz to ho, ho, ho... ;)

    Otóż to właśnie :D

    Weź nikomu nieznaną dziewczynkę, dorzuć Jeana Reno i podziwiaj efekt :)

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118

  • 16. Data: 2011-02-13 19:02:31
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2011-02-13 19:11:29 +0100, "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> said:

    > w sumie są tacy ludzie. Gdy masz nieprzecieten parcie na coś to
    > osiągniesz coś bez względu na wszelkie przeciwności.

    Ale to są jednostki wybitne. I dość rzadko występujące w przyrodzie. M.
    Curie-Skłodowska.
    Przypuszczam, że gdyby Gudzowaty nie był Gudzowatym to pisałby tu, a
    nie robił zdjęcia w Meksyku.

  • 17. Data: 2011-02-13 19:05:32
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    JA wrote:

    > Ale to są jednostki wybitne. I dość rzadko występujące w przyrodzie.
    > M. Curie-Skłodowska.
    > Przypuszczam, że gdyby Gudzowaty nie był Gudzowatym to pisałby tu, a
    > nie robił zdjęcia w Meksyku.

    nie możesz tego wiedzieć...

  • 18. Data: 2011-02-13 20:36:28
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2011-02-13 20:05:32 +0100, "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> said:

    > nie możesz tego wiedzieć...

    Dla tego napisałem przypuszczam. Ale wybitny nie jest. Jest dobry. Ale
    dobrych jest trochę.

  • 19. Data: 2011-02-13 21:12:36
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    JA wrote:

    > Dla tego napisałem przypuszczam. Ale wybitny nie jest. Jest dobry. Ale
    > dobrych jest trochę.

    jest też konsekwentny

  • 20. Data: 2011-02-14 06:53:59
    Temat: Re: world Press Photo [NTG]
    Od: bans <g...@o...pl>

    W dniu 2011-02-13 20:02, JA pisze:

    > M.
    > Curie-Skłodowska.

    Uwaga NTG - nazywanie jej "Curie-Skłodowską" tudzież "Skłodowską-Curie"
    wynikło tylko typowo polskiego leczenia kompleksów, ona nigdy nie miała
    podwójnego nazwiska. Najpierw była Skłodowska, a potem Curie.

    --
    bans