  • Date: Tue, 30 Mar 2010 15:02:41 +0200
    From: pawell32 <p...@n...pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: wolnosc dla anten satelitarnych - w Holandii

    Madrzejszy od radia. pisze:
    > To rozporzadzenie to bubel prawny. ktos kto to pisal napewno potrafi
    > brac w lape bo to jest furtka dla duzych operatorow jak Telepies Dialog
    > itp.
    >
    > Jest :
    > "Minister Infrastruktury nałożył na inwestorów obowiązek wyposażenia
    > budynków w instalację telekomunikacyjną od gniazda abonenta do
    > połączenia z publiczną siecią telekomunikacyjną."
    >

    > A powinno byc:
    > "
    > Minister Infrastruktury nałożył na inwestorów obowiązek wyposażenia
> [...]

    czy wg Twojego przykładu zrobili po staremu. w mojej miejscowości
    spółdzielnia zrobiła dokładanie to samo, za wydatkiem że to nie dialog.
    jest ponoć jakiś przepis, na mocy którego musi cię wpuścić z własną
    instalacją, gdyż abonent ma mieć prawo wyboru.
    i z takimi praktykami należy walczyć, bo nie wierze że weszli tam za darmo.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux